MotoGP Assen.

valmers skrev:
2257876 Tror nog samtliga "andra Honda-förare" gärna skulle byta segern mot VM-ledning.

rätt,
speciellt Melandri skulle väl byta torpederingen förra helgen mot
en pallplats.

Melandri och Pedrosa kommer antagligen att var 2:a och 3:a
i VM-tabellen om 2 timmar om de inte råkar ut för något

flykay76 skrev:
2257776 Sicka goa grabbar.. härligt att se grabbarna garva på presskonferansen!
Det e sådana här race som gör att man får den där goa känslan av att det verkligen är gööööööt med racing!!!

Sen gläds man verkligen åt Kalio, han e verkligen värd ett VM-guld. Å andra sidan av myntet så blir man ledsen för att Sverigen inte får fram någon GP-förare... NÄR SKA DET SKE!?! :tomten

Tänk att få va i Kalios kläder nu... :tungan GO KALIO!
(återigen...vilket sista varv av honom.... :D )

Satan vilket race och sista varvet var riktigt jävla bra! Att sedan sitter och garvar är härligt att se.. Coolt!

/J

Vi snackar om en rafflande avslutning på rejset. Grym köring i slutet. Att ta in 1 sekund på sistavarvet är respekt!

Jävligt synd om Edwards men jag är riktigt glad för Haydens skull, äntligen får han vinna ett race. Vilken avslutning, värre än 125:orna..! Det var spännande med både suckar och pustar...

Edwards hjälm hade sprucket glas och han blödde ur öronen när han tog av hjlämen..

Helt sanslöst. Starkt att komma upp på hojen efter en sådan highsider iallafall.. :näsblod

Shit vad jag led med Edwards. Snacka om uppkörning efter att blivit omkörd! Han var värd att ta segern.. fast jag missunnar inte Hayden något heller. Han körde oxå hårt och grymt.

Grym avslutning på racet, men man måste tycka synd om Edwards. Samtidigt kul att se Hayden högst upp på pallen, eftersom han har vart nära så många gånger.

Ruggigt bra fight in i mål, av bägge , jävla oflax för edwards dock, helvetet vad han flög. Jag trodde inte han skulle kunna hoppa in hojen över mål, adrenalinet måste vart enormt.
Bägge var värdiga förstaplatsen, för nu satsade till och med Hayden, även om det till sista böjen såg ut att vara Edwards plats.
Kentucky fried kid hade jädra flax att han inte gick omkull dock.

valmers skrev:
2257876 Tror nog samtliga "andra Honda-förare" gärna skulle byta segern mot VM-ledning.

Edit: Äntligen lite riktigt muller från depån!

Nja, tror inte någon skulle känna sig som en riktig vm-vinnare om man inte stått överst på pallen en enda gång under säsongen. Visst var Pitt glad, men sen såg man ju också hur han stod sig mot den övriga eliten ganska snart.
Fast nu fick ju Hayden vinna en gång till iaf.

Nu vart man rik, hade satt Hayden som vinnare och Hopkins på head to head mot Edwards. Jag måste vara expert :rock Man höll ju på att avlida sista varvet.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT