sandstream
Guest
Spara pengarna, Hopper kommer att ta sin första pallplats i år, trust me.Fast med en riktig broker kn man säkert få ett odds på det, kanske 1.05 gånger pengarna.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spara pengarna, Hopper kommer att ta sin första pallplats i år, trust me.Fast med en riktig broker kn man säkert få ett odds på det, kanske 1.05 gånger pengarna.![]()
Sure Burt. Om halva fältet kraschar bort sig så kanske.2804302Spara pengarna, Hopper kommer att ta sin första pallplats i år, trust me.
Så där jag, då var ditt inlägg bokmärkt och kommer att plockas fram minst en gång under säsongenSure Burt. Om halva fältet kraschar bort sig så kanske.
Orutinerat... grymt orutinerat...Säsongen börjar och vi hyr ett hus utan Eurosport och med 0.5megs bredband.![]()
![]()
![]()
![]()
Fast du kan ju följa via Live Timing. Det är fruktansvärt spännande även om man inte får se vad som händer så sitter man som på nålar efter varje varvning.2804371Säsongen börjar och vi hyr ett hus utan Eurosport och med 0.5megs bredband.![]()
![]()
![]()
![]()
Sure Burt. Om halva fältet kraschar bort sig så kanske.
Oddsen styrs som jag har förstått det efter hur folk lägger sina spel, ju fler som spelar tex Rossi, ju högre odds får de andra. I slutänden går spelbolaget alltid plus.
Om man går in på www.bwin.com så finns det flera andra intressanta spel på MotoGP. Tex:
- Kommer föraren bland de 6 första
- Kommer föraren bland de 3 första
- Hur står blir segermarginalen
- Head to Head, tex Rossi mot Butter, Hopper mot CV osv.
Ska nog spela några kronor på MotoGP för första gången![]()
Och gör han det så kommer du ändå vara nöjd, trots de förlorade pengarnamen igentligen hoppas jag att Melandri sopar banan i helgen![]()
Och gör han det så kommer du ändå vara nöjd, trots de förlorade pengarna![]()
600 spänn garanterat bortspolade, det är väl Capirex som kan ta det. Snabbast kvalvarv elelr snabbst racevarv?Det lutar åt ett spel i stället för krogen då jag jobbar natt i helgen! 200 spänn vardera på Capirex, Nicky, samt 200 rökare på RdP o CV, som snabbast tid![]()
Kval har jag tolkat d som! Jag tycker nog inte Kawasaki o Sukki e helt ur leken i ett kval!! Bridgestone du vet600 spänn garanterat bortspolade, det är väl Capirex som kan ta det. Snabbast kvalvarv elelr snabbst racevarv?
OK. På kval har de ju varit bra men som sagt är Qatar inte deras favoritbana och i Jerez senast var det ju Michelin som var snabbast på kvaldäck så....fast går det in kan du gå ut och supa helgen efter med gott samvete.2805984Kval har jag tolkat d som! Jag tycker nog inte Kawasaki o Sukki e helt ur leken i ett kval!! Bridgestone du vetHindret heter väl qatar o banan som inte ger det där extra som ofta krävs för att Bridgestone ska ha en bra dag/helg..
![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning