MotoGP - 2007- Qatar - Race 1

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
2804371 Säsongen börjar och vi hyr ett hus utan Eurosport och med 0.5megs bredband. :huvet :huvet :huvet :huvet
Fast du kan ju följa via Live Timing. Det är fruktansvärt spännande även om man inte får se vad som händer så sitter man som på nålar efter varje varvning.

Sure Burt. Om halva fältet kraschar bort sig så kanske.

tror du det Gustav,är du inte lite optimistisk nu?
förra året i Assen du hälften av de bästa förarna i praktiken var borta lyckades han ta en 6:e plats :gnissla

Oddsen styrs som jag har förstått det efter hur folk lägger sina spel, ju fler som spelar tex Rossi, ju högre odds får de andra. I slutänden går spelbolaget alltid plus.

Om man går in på www.bwin.com så finns det flera andra intressanta spel på MotoGP. Tex:
- Kommer föraren bland de 6 första
- Kommer föraren bland de 3 första
- Hur står blir segermarginalen
- Head to Head, tex Rossi mot Butter, Hopper mot CV osv.

Ska nog spela några kronor på MotoGP för första gången :)

själv så la jag in 100:- på Rossi som kvaletta, odds: 2,70.
och 100:- på Pedrosa som racevinnare, odds 3,90.

rätt hyfsade odds faktiskt....

men igentligen hoppas jag att Melandri sopar banan i helgen :tummenupp

18 timmar & 19 min kvar! :banana

Edit: Någom som har en snygg bakgrundsbild (helst i 1920x1200) med kalender för MotoGP 2007 med rejsdatum?

MotoGP - GP Qatar, Världen
GP Qatar - Kvalifikation - 13:00 +2
Snabbast tid

Valentino Rossi (ITA/Yamaha) 2.70
Daniel Pedrosa (ESP/Honda) 3.50
Casey Stoner (AUS/Ducati) 8.00
Loris Capirossi (ITA/Ducati) 8.00
Colin Edwards (USA/Yamaha) 10.00
Nicky Hayden (USA/Honda) 12.00
Marco Melandri (ITA/Honda) 14.00
Kenny Roberts (USA/KR) 25.00
Shinya Nakano (JPN/Honda) 25.00
Randy de Puniet (FRA/Kawasaki) 35.00
Chris Vermeulen (USA/Suzuki) 35.00
John Hopkins (USA/Suzuki) 35.00
Carlos Checa (ESP/Honda) 40.00
Alex Barros (BRA/Ducati) 50.00
Toni Elias (ESP/Honda) 50.00
Olivier Jacque (FRA/Kawasaki) 60.00
Alex Hofmann (GER/Ducati) 150.00
Makoto Tamada (JPN/Yamaha) 200.00
Sylvain Guintoli (FRA/Yamaha) 250.00
Andrew Pitt (AUS/Ilmor) 400.00
Jeremy McWilliams (GBR/Ilmor) 400.00

Det lutar åt ett spel i stället för krogen då jag jobbar natt i helgen! 200 spänn vardera på Capirex, Nicky, samt 200 rökare på RdP o CV, som snabbast tid :tummenupp

1 - Rossi
2 - Capirossi
3 - Vermulen

Blir nice det här! Hayden äter sand efter 2/3 av loppet - stor press på honom nu!

Det lutar åt ett spel i stället för krogen då jag jobbar natt i helgen! 200 spänn vardera på Capirex, Nicky, samt 200 rökare på RdP o CV, som snabbast tid :tummenupp
600 spänn garanterat bortspolade, det är väl Capirex som kan ta det. Snabbast kvalvarv elelr snabbst racevarv?

600 spänn garanterat bortspolade, det är väl Capirex som kan ta det. Snabbast kvalvarv elelr snabbst racevarv?
Kval har jag tolkat d som! Jag tycker nog inte Kawasaki o Sukki e helt ur leken i ett kval!! Bridgestone du vet :D Hindret heter väl qatar o banan som inte ger det där extra som ofta krävs för att Bridgestone ska ha en bra dag/helg..:)

2805984 Kval har jag tolkat d som! Jag tycker nog inte Kawasaki o Sukki e helt ur leken i ett kval!! Bridgestone du vet :D Hindret heter väl qatar o banan som inte ger det där extra som ofta krävs för att Bridgestone ska ha en bra dag/helg..:)
OK. På kval har de ju varit bra men som sagt är Qatar inte deras favoritbana och i Jerez senast var det ju Michelin som var snabbast på kvaldäck så....fast går det in kan du gå ut och supa helgen efter med gott samvete. :D

Back