MotoGP - 2007- Qatar - Race 1

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Det känns som att det är väldigt höga odds för en del av förarna? Edwards/Hayden 15 ggr pengarna. Capirossi 12ggr.
Oddsen styrs som jag har förstått det efter hur folk lägger sina spel, ju fler som spelar tex Rossi, ju högre odds får de andra. I slutänden går spelbolaget alltid plus.

Om man går in på www.bwin.com så finns det flera andra intressanta spel på MotoGP. Tex:
- Kommer föraren bland de 6 första
- Kommer föraren bland de 3 första
- Hur står blir segermarginalen
- Head to Head, tex Rossi mot Butter, Hopper mot CV osv.

Ska nog spela några kronor på MotoGP för första gången :)

2803116 Oddsen styrs som jag har förstått det efter hur folk lägger sina spel, ju fler som spelar tex Rossi, ju högre odds får de andra. I slutänden går spelbolaget alltid plus.

Om man går in på www.bwin.com så finns det flera andra intressanta spel på MotoGP. Tex:
- Kommer föraren bland de 6 första
- Kommer föraren bland de 3 första
- Hur står blir segermarginalen
- Head to Head, tex Rossi mot Butter, Hopper mot CV osv.

Ska nog spela några kronor på MotoGP för första gången :)
Kan man satsa på att Hopper inte kommer på pallen i år, heller?
kanske inte ger mer än pengarna tillbaka?

Lördag 1300 startar det och detta kommer jag inte missa har avbokat syrrans bjudning på 35 års dag.:yoparty

Fan denna helg blir fin den!
På fredag ska jag iväg och äta tårta hos mor min som fyller år!
På fredagskvällen blir det poker med polarna!
Och på lördagsmorgon när man är bakis och jävlig är det MotoGP!
Kan det bli bättre? Tro fan inte det.

fixat semesterdag på lördag så man inte missat starten på säsongen :D fan va man längtar nu....

Missade du att han kom på pallen i första och andra racet?

Jo, exakt! Han har bytt klass. Därför är det lika stor chans att Biaggi kommer på pallen i MotoGP som att Hopkins skulle göra det. :)

MotoGP-premiär rimmar ganska illa med mitt tentaplugg, men MotoGP har företräde framför all annan aktivetet så det är la bara att knäppa på TV:n. :rolleyes:

Det är inte alltid man vill betta på föraren man håller på, och då är det risk att man får en konfliktfylld upplevelse som tar udden av njutningen! Tänk på det bara :)
Tvärtom, man spelar tex på Butter trots att man inte gillar honom och går den lilla myran och vinner så har man ju fått plåster på såren i form av pengar :)
Jo, exakt! Han har bytt klass. Därför är det lika stor chans att Biaggi kommer på pallen i MotoGP som att Hopkins skulle göra det. :)
Menar du enstaka race eller totalen när det gäller Hopper?

Tvärtom, man spelar tex på Butter trots att man inte gillar honom och går den lilla myran och vinner så har man ju fått plåster på såren i form av pengar :)
Beundransvärd positiv syn att se på saken. Själv är jag negativ och skulle aldrig må gott av att vinna pengar på att fel förare vann.

Kom på att jag hade ett konto på Ladbrokes med hela 21.77 kr på! Så nu satsades hela 10 kr på Edwards som kvaletta med 15:1 i odds och 11 kr på Rossi som vinnare med 1.8:1 i odds!
Man ska inte spela för mer än man har råd att förlora!!! :mattias

Last edited:
2803441 Det gäller bara de enstaka racen och vilka som kommer på pallen, inte utanför.
Fast med en riktig broker kn man säkert få ett odds på det, kanske 1.05 gånger pengarna. :)

------------------------
Redan innan kvalet är kört så tippar jag hur racet kommer gå.

1. Rossi
2. Pedrosa
3. edwards

Fantasifullt va?

Last edited:
Nyheter
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Back