gthyni
Está demasiado frío!
Zarco visade att han hör hemma i paddocken innan Mir knuffade av honom. HRC borde vara sugna och om JLo kliver av finns en sits ledig antingen i Repsol eller LCR
Puig is my virtual mentor
Puig is my virtual mentor
då hade nog alla har installerat skiten på hojen

