oops164
Smed
Vad var det nu flera av inläggen ovan orerade om...karma...?
Ibland går karma åt båda håll och har man just slagit alla tiders poängrekord så får man väl anse att man tystat alla tangentbordskrigare på ett ganska utmärkt sätt.
Alla Marquez haters är säkert besvikna på att han inte kraschade idag![]()
Nä inte alls bara glad att han tog grinolles rekord.





