Han gjorde en Checa för att fixa nytt kontrakt. Lika mycket som jag njöt av körningen så kände jag mig lurad på underhållning av den klassen från hans sida tidigare på säsongen.Nyteknik skrev:2546664var har dessa takter varit hela 2006?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han gjorde en Checa för att fixa nytt kontrakt. Lika mycket som jag njöt av körningen så kände jag mig lurad på underhållning av den klassen från hans sida tidigare på säsongen.Nyteknik skrev:2546664var har dessa takter varit hela 2006?
Neutral skrev:2547142Han gjorde en Checa för att fixa nytt kontrakt. Lika mycket som jag njöt av körningen så kände jag mig lurad på underhållning av den klassen från hans sida tidigare på säsongen.![]()
Det hade gjort sista racet ännu mer spännande.Manhattan skrev:Dessutom var man ju sjukt nervös att det skulle gå åt helvete och ta med sig Rossi i fallet.
gthyni skrev:2547531det är från spanska va? du har inte en länk till orginaltexten?
Skulle han inte ha "velat" vinna ett GP innan? Hans framfart var bland det bästa jag har sett!Neutral skrev:2547142Han gjorde en Checa för att fixa nytt kontrakt.
sandstream skrev:2545580Tror inte mer än en av dem behöver någon förklaring till att det är dumt att chansa i nästa sista tävlingen och torpedera sin teamkamrat som leder VM.
obruT skrev:2546131inte mycke...
som sagt jag väntar på 2 filmer
en av NH om körning av danni
och en av dannis "försök" till om körning ande IMPONERAD att ingen jämfört om körningen med...
Rossi om sete (axel)
Capirex om Harrada (vm titel)
Crivile om dohann (onboard kamera)lr var det tvärt om
temet som var överlägset i supersport 600 i vm gjorde väll nåt åxå...
Ingen idé att svara, folk blir så sura då.Mr Magsnus skrev:2547985Chansa? Beror på hur man definierar att cha...
Rossi hade nästan vunnit med 18 tums däckNyteknik skrev:2548017Såhär ser det ut när man vinner med några tusendelar.
Mr Magsnus skrev:2547985http://www.motorsport-torrents.info/index.php?series=MGP
På varv 4 ser man Haydens tighta omkörning och på varv 5 ser man Pedros misslyckade försök, tror det är i samma kurva!:corn
sandstream skrev:2548051Ingen idé att svara, folk blir så sura då.
Dr.Bike skrev:2548061Hur funkar torrents? Jag kan inte ladda ner mer än nån fil som eter index på ett par kb när jag klickar på den lilla blå nedladdningsikonen...
Dr.Bike skrev:2548061Hur funkar torrents? Jag kan inte ladda ner mer än nån fil som eter index på ett par kb när jag klickar på den lilla blå nedladdningsikonen...
Jag brukar använda Bitlord. Har funkat braDr.Bike skrev:2548061Hur funkar torrents? Jag kan inte ladda ner mer än nån fil som eter index på ett par kb när jag klickar på den lilla blå nedladdningsikonen...
elwe skrev:2548133Jag brukar använda Bitlord. Har funkat bra
gthyni skrev:
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |