motard det är ju inte så tråkigt

Supermoto skrev:
Dumma fruntimmer * 2 !

Nu har ni bägge visat att ni inte kan läsa (de av er som bor i annat land kan få vara halvt ursäktade om det till vardags talas ett annat språk än svenska:D). Jag skrev "Wheeliegirl på yashas husa" inget annat :fakta

Men hallå, hur blev jag inblandad i "dumma fruntimmer??" :mad:

Inte mitt fel att folk tycker jag ser ut som en kille på hojen!!! :whip

Skapligt yr på dina piller du är
Ett par faktafel;
1. Det är ju tjejen som skrivit brevet som lånar yashas husa på rörken (om inte mitt supermotardseende tar fel [kan vara yasha oxå... ]). Inte jag.
...
Supermoto kan inte läsa! :fakta Eller är det syftningsfel som det handlar om?!? Jag kan då inte läsa in något annat än att det står att det skulle kunna vara jag om det nu inte är Wheeliegirl på min hoj... :p

Och tant, det skulle jag kunna vara... om det inte vore för att jag känner mig som en fjortis fortfarande (min chef suckade när jag talade om att jag försöker lära mig köra på bakhjulet?!?). :rolleyes:

Wheeliegirl, jag bara retades, var inte menat som ett slag under bältet. Det är klart vi tjejer håller ihop! :tummenupp Slaget skulle mest vara riktat åt Supermario, men du fick dig en känga på köpet. SORRY!!! :hej

Wheeliegirl skrev:
Men snälla tanten då! (sorry gumman, men tyvärr e det ju så! ;-)
:whip Det är väl ingen som kommit och påstått att du kör långsamt!!

Fast om vi hade raceat när du hade kört lika lite som mig, så hade du inte haft en chans! ;-) haha :D

Gumman, jag kommer igen när jag fått samma träning som du fått denna sommar! :tummenupp

(för den delen ska vi hålla ihop, och inte komma med underbältet kommentarer va? ;-) ) Puss!
Haha, du brukar även hjälpa gamla tanter med rullatorer halvvägs över gatan oxå :D

Både puss och snack om "under bältet" kan bara vara av godo när damerna kommer igång :D .
Skulle få med nån bra kommentar om "över bältet" här nu som relaterade till fina bilden crille tog på Åland (du vet vilken, Yasha ;)) men det räcker nog såhär...

Supermoto skrev:
Både puss och snack om "under bältet" kan bara vara av godo när damerna kommer igång :D .
Skulle få med nån bra kommentar om "över bältet" här nu som relaterade till fina bilden crille tog på Åland (du vet vilken, Yasha ;)) men det räcker nog såhär...
:D Snusk! :rodnar

Jag vet inte om just fin är det ord jag skulle använda om vissa bilder, men om det hjälper dig i dina fantasier om motardbrudar så vassego' :crash

Yasha skrev:
Supermoto kan inte läsa! :fakta Eller är det syftningsfel som det handlar om?!? Jag kan då inte läsa in något annat än att det står att det skulle kunna vara jag om det nu inte är Wheeliegirl på min hoj... :p

Och tant, det skulle jag kunna vara... om det inte vore för att jag känner mig som en fjortis fortfarande (min chef suckade när jag talade om att jag försöker lära mig köra på bakhjulet?!?). :rolleyes:

Wheeliegirl, jag bara retades, var inte menat som ett slag under bältet. Det är klart vi tjejer håller ihop! :tummenupp Slaget skulle mest vara riktat åt Supermario, men du fick dig en känga på köpet. SORRY!!! :hej
ÅÅÅÅÅHHHHH *suck* :D
NU vet jag ju att det var freddies hoj och inte din. Det jag trodde stämde alltså så tillvida att det var WG på hojen men inte att det var din hoj.

_Ganska_ svårt att se skillnad på A) Dig och WG med helsvarta munderingar båda två samt den kvinnliga körställningen (fast den ena kör med foten fram *pik, pik*) och B) Din och freddies hojar (åtmintone på en 133*133-bild, eller hur).

Värst måste det ju vara för mig som blev misstagen för att vara WG (vilket inte heller var så smickrande för henne heller kanske)

Gissar att jag lagt upp nu för en hel del fler missförstånd men du har väl lite polare i PRO( :D ) som kan hjälpa dig.

PS Bara för att ingen som inte fattar att vi faktiskt känner varann och det hela handlar om 110% ironi ska bli arg skicka rjag med en bamsekram till alla inblandade (INTE kyckling) och ett litet nyp i baken på "fruntimren" :D

Yasha skrev:
:D Snusk! :rodnar

Jag vet inte om just fin är det ord jag skulle använda om vissa bilder, men om det hjälper dig i dina fantasier om motardbrudar så vassego' :crash
*Snusk* Javisst :tummenupp

Skulle ju komma på nån fin kommentar men misslyckades, sa jag ju :D
Men precis enligt plan funkade det ju ;)

1. JAG sätter bara ut foten när det BEHÖVS, alltså när det går fortare att ta en kurva på det sättet! :fakta Se'n att jag inte har tekniken fullt ut, ja... jag ÄR ju trots allt en mega-rookie! Jag ska spöa dig nästa år Supermoto! :fakta

2. Kvinnligt är BRA! :fakta

3. Nyp i rumpan är *grrrrrrrrrr* (på ett kinky, lite crazy sätt)

:rofl

(Men jag är inte redo för PRO än... :( )

Yasha skrev:
1. JAG sätter bara ut foten när det BEHÖVS, alltså när det går fortare att ta en kurva på det sättet! :fakta Se'n att jag inte har tekniken fullt ut, ja... jag ÄR ju trots allt en mega-rookie! Jag ska spöa dig nästa år Supermoto! :fakta

2. Kvinnligt är BRA! :fakta

3. Nyp i rumpan är *grrrrrrrrrr* (på ett kinky, lite crazy sätt)

:rofl

(Men jag är inte redo för PRO än... :( )

Nej, redo för PRO e du faktiskt inte! :tummenupp Du är den yngsta 40-åring jag nånsin mött!! :D :bow hihi

(för dom som inte fattar är detta också ironi, jag å Yasha känner faktiskt varandra rätt väl!)

//Sara, Också mega-rookie! :-)

Wheeliegirl skrev:
Oj, då! :rodnar sorry! :( 37?

Men man kan ju iaf inte tro att du e en dag över 30!!! (varken utanpå eller inuti! haha) :bow :tummenupp
here, here :fakta

Spöa lilla mig :confused:
Vad har jag gjort nu då??? ;)

*/ ?>
Back