motard det är ju inte så tråkigt

Wheeliegirl skrev:
Va?? Näe nu! Bakhjulstjejen dementerar härmed alla elaka rykten!

1) De´t e INTE Mario på min avatar! Det e ju JAG, och på McBudets Husa på Rörken!! :mad:

2) Förflutet med Super Mario står jag för! :D
3) Åland??? Där var jag aldrig, måste vart nån annan isåfall!
4) Vad jag vet, så ska Jocke inte flytta till Belgien, tror inte min sambo skulle gilla det! :(

5) Tyvärr kommer jag inte på Sporthojsfesten! :(
1) Jag har sett en bild på Supermoto som är till förväxling lik din avatarbild, jag trodde det var den, ber om ursäkt. :tummenupp
2) :rolleyes:
3) Jaja, lite fel får man ha ibland :D
4) Mario låter smådesperat ibland, så om en tjej pratar med honom vet man inte vad som kan bli följderna... :crash
5) :gråta

Kyckling skrev:
1) Jag har sett en bild på Supermoto som är till förväxling lik din avatarbild, jag trodde det var den, ber om ursäkt. :tummenupp
4) Mario låter smådesperat ibland, så om en tjej pratar med honom vet man inte vad som kan bli följderna... :crash

1) Jaha, du tycker jag liknar en tjej :eek: :confused: Så lät det inte sist, då var ju jag sjömannen och du skökan :whip (jag har väl inte svart skinnställ...)
2) Som sagt; ALLA har ett förflutet med "mig"...
3) De flesta men inte DU. Du är dålig :fakta
4) Ehhhhhh, nu fattar jag inget alls. Har ju dig bubbelibubb :slicka
5) :( Det blir du och jag igen... Du kommer ju inte minnas nåt med så mkt piller i rotation på den festen, hehe.....

Supermoto skrev:
1) Jaha, du tycker jag liknar en tjej :eek: :confused: Så lät det inte sist, då var ju jag sjömannen och du skökan :whip (jag har väl inte svart skinnställ...)
2) Som sagt; ALLA har ett förflutet med "mig"...
3) De flesta men inte DU. Du är dålig :fakta
4) Ehhhhhh, nu fattar jag inget alls. Har ju dig bubbelibubb :slicka
5) :( Det blir du och jag igen... Du kommer ju inte minnas nåt med så mkt piller i rotation på den festen, hehe.....

Äh, jag tror han e sotis bara!! ;)

Lite rädd att nån ska ta hans Mario ifrån honom!! :D

Wheeliegirl skrev:
Äh, jag tror han e sotis bara!! ;)

Lite rädd att nån ska ta hans Mario ifrån honom!! :D
Hehe, så måste det ju vara :fakta :D

Fin smashboll. Man tackar och bockar :tummenupp

Kyckling skrev:

Va?? Så du tycker jag ser ut som en kille? Ska det vara en komplimang eller?? Äh, kolla synen, hur e det med detaljseendet egentligen?? ;) hmmmm... :mad:
Nog för att jag önskar att jag kunde köra så, men inte än tyvärr.... :bow

LITE fel, hmpf.... :whip :D

Wheeliegirl skrev:
Va?? Så du tycker jag ser ut som en kille? Ska det vara en komplimang eller?? Äh, kolla synen, hur e det med detaljseendet egentligen?? ;) hmmmm... :mad:
Nog för att jag önskar att jag kunde köra så, men inte än tyvärr.... :bow

LITE fel, hmpf.... :whip :D
Haha, nu'ru din lilla boll av fjädrar, ligger du illa till :D
En kille som är arg på dig för du tycker han ser ut som en tjej och en tjej som är arg på dig för du tycker hon ser ut som en kille. Ajajaj. Tur du redan har piller hemma :D

Med Freppa satt ur stridbart skick ligger världen öppen och värnlös mot dåliga människor :fakta :rolleyes:

Kyckling skrev:
Med Freppa satt ur stridbart skick ligger världen öppen och värnlös mot dåliga människor :fakta :rolleyes:
Just det :fakta
MOUHAHAHAAAAAAAAAA Vänta du bara.......

Jag kommer finnas på Fiskeboda den 23/8.
DET ÄR BARA NI KOMMER!!!! Så gör vi upp en gång för alla :fatta!

*Smygraggar folk till festen*

:rolleyes: :D :D

blom skrev:
det är bra kycklingen att du sköter ditt jobb :tummenupp :D
Så jädra dålig som han är lär det väl inte gå så bra. Men det är bra att du försöker bubben ;)

Ja jag tänkte det, om jag retar upp Wheelieboy tillräckligt kanske hon masar sig hit till festen för att gräla på mig :D

Lite skvaller: Kyckling har BH...........

Det ser åtminstone ut som det :D

Supermoto skrev:
Skapligt yr på dina piller du är :D
Ett par faktafel;
1. Det är ju tjejen som skrivit brevet som lånar yashas husa på rörken (om inte mitt supermotardseende tar fel [kan vara yasha oxå...]). Inte jag.
...
Här halkar jag in på ett bananskal och spammar lite, men jag kan bara inte låta bli för SÅ långsamt kör jag ändå inte så att jag borde kunna bli förväxlad med Wheeliegirl på Mcbudets Husa, ens på en stillbild?!? Undrar vem det är som är yr av sina piller!:whip

:D :crash :notme

Sorry gumman (Wheeliegirl), men än så länge så ÄR det bara så, du får komma hem och bevisa motsatsen snart! :fakta

Yasha skrev:
Här halkar jag in på ett bananskal och spammar lite, men jag kan bara inte låta bli för SÅ långsamt kör jag ändå inte så att jag borde kunna bli förväxlad med Wheeliegirl på Mcbudets Husa, ens på en stillbild?!? Undrar vem det är som är yr av sina piller!:whip

Sorry gumman (Wheeliegirl), men än så länge så ÄR det bara så, du får komma hem och bevisa motsatsen snart! :fakta
Dumma fruntimmer * 2 !

Nu har ni bägge visat att ni inte kan läsa (de av er som bor i annat land kan få vara halvt ursäktade om det till vardags talas ett annat språk än svenska:D). Jag skrev "Wheeliegirl på yashas husa" inget annat :fakta

Yasha skrev:

Men snälla tanten då! (sorry gumman, men tyvärr e det ju så! ;-)
:whip Det är väl ingen som kommit och påstått att du kör långsamt!!

Fast om vi hade raceat när du hade kört lika lite som mig, så hade du inte haft en chans! ;-) haha :D

Gumman, jag kommer igen när jag fått samma träning som du fått denna sommar! :tummenupp

(för den delen ska vi hålla ihop, och inte komma med underbältet kommentarer va? ;-) ) Puss!

Last edited:
*/ ?>
Back