Wheeliegirl
Sporthojskonverterat
blom skrev:men jag blir lite besviken på att du inte kommer till festen![]()
Jag med...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:men jag blir lite besviken på att du inte kommer till festen![]()

1) Jag har sett en bild på Supermoto som är till förväxling lik din avatarbild, jag trodde det var den, ber om ursäkt.Wheeliegirl skrev:Va?? Näe nu! Bakhjulstjejen dementerar härmed alla elaka rykten!
1) De´t e INTE Mario på min avatar! Det e ju JAG, och på McBudets Husa på Rörken!!![]()
2) Förflutet med Super Mario står jag för!![]()
3) Åland??? Där var jag aldrig, måste vart nån annan isåfall!
4) Vad jag vet, så ska Jocke inte flytta till Belgien, tror inte min sambo skulle gilla det!![]()
5) Tyvärr kommer jag inte på Sporthojsfesten!![]()

Kyckling skrev:1) Jag har sett en bild på Supermoto som är till förväxling lik din avatarbild, jag trodde det var den, ber om ursäkt.![]()
2)![]()
3) Jaja, lite fel får man ha ibland![]()
4) Mario låter smådesperat ibland, så om en tjej pratar med honom vet man inte vad som kan bli följderna...![]()
5)![]()
(jag har väl inte svart skinnställ...)
Supermoto skrev:1) Jaha, du tycker jag liknar en tjej![]()
Så lät det inte sist, då var ju jag sjömannen och du skökan
(jag har väl inte svart skinnställ...)
2) Som sagt; ALLA har ett förflutet med "mig"...
3) De flesta men inte DU. Du är dålig![]()
4) Ehhhhhh, nu fattar jag inget alls. Har ju dig bubbelibubb![]()
5)Det blir du och jag igen... Du kommer ju inte minnas nåt med så mkt piller i rotation på den festen, hehe.....
Hehe, så måste det ju varaWheeliegirl skrev:Äh, jag tror han e sotis bara!!![]()
Lite rädd att nån ska ta hans Mario ifrån honom!!![]()
Kyckling skrev:1) Jag har sett en bild på Supermoto som är till förväxling lik din avatarbild, jag trodde det var den, ber om ursäkt.![]()
2)![]()
3) Jaja, lite fel får man ha ibland![]()
4) Mario låter smådesperat ibland, så om en tjej pratar med honom vet man inte vad som kan bli följderna...![]()
5)![]()
Haha, nu'ru din lilla boll av fjädrar, ligger du illa tillWheeliegirl skrev:Va?? Så du tycker jag ser ut som en kille? Ska det vara en komplimang eller?? Äh, kolla synen, hur e det med detaljseendet egentligen??hmmmm...
Nog för att jag önskar att jag kunde köra så, men inte än tyvärr....![]()
LITE fel, hmpf....![]()
![]()
Just detKyckling skrev:Med Freppa satt ur stridbart skick ligger världen öppen och värnlös mot dåliga människor![]()
![]()
Kyckling skrev:Med Freppa satt ur stridbart skick ligger världen öppen och värnlös mot dåliga människor![]()
![]()
det är bra kycklingen att du sköter ditt jobbKyckling skrev:Jag kommer finnas på Fiskeboda den 23/8.
DET ÄR BARA NI KOMMER!!!! Så gör vi upp en gång för alla![]()
*Smygraggar folk till festen*
![]()
![]()
![]()
Så jädra dålig som han är lär det väl inte gå så bra. Men det är bra att du försöker bubbenblom skrev:det är bra kycklingen att du sköter ditt jobb![]()
![]()
Kyckling skrev:Ja jag tänkte det, om jag retar upp Wheelieboy tillräckligt kanske hon masar sig hit till festen för att gräla på mig![]()
Här halkar jag in på ett bananskal och spammar lite, men jag kan bara inte låta bli för SÅ långsamt kör jag ändå inte så att jag borde kunna bli förväxlad med Wheeliegirl på Mcbudets Husa, ens på en stillbild?!? Undrar vem det är som är yr av sina piller!Supermoto skrev:Skapligt yr på dina piller du är![]()
Ett par faktafel;
1. Det är ju tjejen som skrivit brevet som lånar yashas husa på rörken (om inte mitt supermotardseende tar fel [kan vara yasha oxå...]). Inte jag.
...

Dumma fruntimmer * 2 !Yasha skrev:Här halkar jag in på ett bananskal och spammar lite, men jag kan bara inte låta bli för SÅ långsamt kör jag ändå inte så att jag borde kunna bli förväxlad med Wheeliegirl på Mcbudets Husa, ens på en stillbild?!? Undrar vem det är som är yr av sina piller!![]()
![]()
![]()
Sorry gumman (Wheeliegirl), men än så länge så ÄR det bara så, du får komma hem och bevisa motsatsen snart!![]()

Yasha skrev:Här halkar jag in på ett bananskal och spammar lite, men jag kan bara inte låta bli för SÅ långsamt kör jag ändå inte så att jag borde kunna bli förväxlad med Wheeliegirl på Mcbudets Husa, ens på en stillbild?!? Undrar vem det är som är yr av sina piller!![]()
![]()
![]()
Sorry gumman (Wheeliegirl), men än så länge så ÄR det bara så, du får komma hem och bevisa motsatsen snart!![]()
Det är väl ingen som kommit och påstått att du kör långsamt!! |
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |