motard det är ju inte så tråkigt

jag har 72 bilder från Barkarby som kommer inom kort...

Ska du till Gävle blom? Det är ju motard rm där på lördag

jepp jag ska till gävle och jepp jag ska på motard.. jag kommer hem på onsdag är det något så ring 0702401714..

erik lägg bilderna här så får vi ett fint motard album..

blom skrev:
jepp jag ska till gävle och jepp jag ska på motard.. jag kommer hem på onsdag är det något så ring 0702401714..

erik lägg bilderna här så får vi ett fint motard album..

Lägger ut bilderna så fort jag hinner, ska bara redigera lite.

Men Blom, :7peta

När ska du köpa motard då?? :D :tummenupp

Jag var ut och testade en Monster 900 igår, den var ju störtskön att köra ju!! :kär
Hmm....man skulle ju haft både och.... :rolleyes:

Wheeliegirl skrev:
Men Blom, :7peta

När ska du köpa motard då?? :D :tummenupp

Jag var ut och testade en Monster 900 igår, den var ju störtskön att köra ju!! :kär
Hmm....man skulle ju haft både och.... :rolleyes:
Såklart du ska ha både och gumman...
Jag har hört att det är fegt med bara EN hoj :7peta

Supermoto skrev:
Såklart du ska ha både och gumman...
Jag har hört att det är fegt med bara EN hoj :7peta

Jag har hört att det e fegt att krascha med flit, så man slipper köra sina hojar, och bara posa med dom i garaget! ;-) :D

Ja, skulle nog hellre vara utan bil, och sen köpa både och! :tummenupp

du bor ju i afrika nästan och där behöver man ingen bil.. jag måste ju tyvär ha en sådan skit sak i min ägo..

blom skrev:
du bor ju i afrika nästan och där behöver man ingen bil.. jag måste ju tyvär ha en sådan skit sak i min ägo..

Haha, ja, nog bor jag i Afrika allt, imorn ska det bli 40 grader här!! :( Suck...inte skoj att sitta instängd på jobbet då!!

har 28 grader nu så det är fan nästan afrika det här med.. men jag jobbar inte.. inte nu ialf :hej

Wheeliegirl skrev:
Jag har hört att det e fegt att krascha med flit, så man slipper köra sina hojar, och bara posa med dom i garaget! ;-) :D

Ja, skulle nog hellre vara utan bil, och sen köpa både och! :tummenupp
hmmmm, nu kommer även högerkängan i ett paket :whip

Som sagt, den posar inte. Linus och min husa står lutade mot varann och SKÄMS för vad de gjort...

Supermoto skrev:
hmmmm, nu kommer även högerkängan i ett paket :whip

Som sagt, den posar inte. Linus och min husa står lutade mot varann och SKÄMS för vad de gjort...

Äh, det är ju som att säga att pistoler skjuter ihjäl människor, av sig själva! ;)
Det krävs ju liksom nån som trycker av också!! :p

(mao, så är det inte Husans fel, utan den som hanterar den! ;-) ) haha

Wheeliegirl skrev:
Äh, det är ju som att säga att pistoler skjuter ihjäl människor, av sig själva! ;)
Det krävs ju liksom nån som trycker av också!! :p

(mao, så är det inte Husans fel, utan den som hanterar den! ;-) ) haha
Diskvalificerar mig själv från att replikera pga mitt yrke som vapenkonstruktör :D

PS Det vet väl alla att det inte är vapen som dödar. Fast i just motardfallet är det dock så... DS

blom skrev:
i en husa bor en sådan satans kraft så mario kunde inte hjälpa det :notme
Exakt så är det, där hör du din gamla telefonsvarare :D

Jag har missat berätta för dig blompa att jag bromsade omkull va??

*/ ?>
Back