Mordbrand i mc-verkstad i Södertälje

Här slog du nog huvet på spiken... :fakta

"beskyddarverksamhet" är ju det syrianska brödraskapet i Tälje bla sysslar med vilket drabbar även syrianska företagare...

det funkar ju så här att har du en "skuld" till SB så blir automatiskt din bror/mamma/syster etc. borgenär och krävda på pengar... riktigt smutsiga idioter...

"den syrianska gudfadern Bulent som bott/bor i Colombia av nån anledning..... kokain kanske...:rolleyes: men som just nu sitter i ett franskt fängelse för kokainsmuggling

några sitter ju för dubbelmordet på fotbollsspelaren Eddie Moussa och hans bror Jacob på spelklubben Oasen i Tälje som skedde sommaren 2010. även SB rivaler Bandidos/X-team fick en medlem ihjälskjuten på samma plats men detta var i slutet av 2009.

lillbossen Berno + hans kusin kommer nog trivas på KVA Kumla. :fakta

Med vänlig hälsning

Nu har dom ju öppnat tillfälligt mitt emot mitt jobb i nykvarn,:yoparty skickade upp min hoj på service där i förrgår.. :tummenupp

Missat bannern, åker förbi där i princip varje dag. Jobbets infart är ca 300 m längre fram...

Ska kolla på måndag.

Läser precis att MC-hörnan i Södertälje nystartar i början på mars i helt nya lokaler någonstans i Södertälje.
Exakt vart är än så länge oklart men 800 kvm fräscha nya lokaler utlovas av Tobbe..
:yoparty

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...