Moneys 28 års kalas/The Pink Ladies Party!

Galna 08 funtar på att titta förbi!
deltagarna bliiiiiiir:

Shadow ooooch....

(host host.. men skriv ditt nick nu för helvete!)

Galna 08 funtar på att titta förbi!
deltagarna bliiiiiiir:

Shadow ooooch....

(host host.. men skriv ditt nick nu för helvete!)
shit vad du spammar mig mister, satt ju just och bokade och betalade bankörningen i Gelleråsen 17 april så lugn nu! :tummenupp

Men... Fuck yeah! Jag kommer, enda helgen till mars jag hade oplanerad!!

Tjejer som vill se mer rosa och mindre korv sa ni? Det här blir en fest i min smak! Ska köra en surprise :tungan

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

d kommer bli så jävla najs!!:D

Hmm.... ska man eller ska man inte? :tungan

Såååå klart du ska!! :tummenupp Du får ta me dig nån om du känner dig ensam, dock har du ju träffat dom flesta i gänget ett par gånger nu så du borde inte känna dig alien. :D:D Festen är i en lokal så plats är det gott om. :tummenupp:banana:tuttar

Last edited:
Alltid lika charmig, Tommy!:näsblod

Räknar med att du står för sovplats åt mig! :)

Tvinga mig inte att säga How ya doin, och sen kläcka ur mig den sköna replik som jag sparat

kan man få spegla sig i dina ögon så man vet om man ser bra ut?

:tungan

Hahhaha nä du behöver inte kläcka ut dig den. Ja d e klart, ni får sova hos mig. Tänkte dra till min syrra med djuren o sova där så får ni min lya. Tar ni sönder något så lovar ja en pitbull hängandes i julgranskulorna. :D:D Så ni får dela min säng och min soffa. Om det är någon mer som behöver sovplats får ni klämma ihopa er. Finns gott om golvplats oxå. :tummenupp

Isf joinar jag dig till syrran:tuttar:tummenupp

Hahhaha nä du behöver inte kläcka ut dig den. Ja d e klart, ni får sova hos mig. Tänkte dra till min syrra med djuren o sova där så får ni min lya. Tar ni sönder något så lovar ja en pitbull hängandes i julgranskulorna. :D:D Så ni får dela min säng och min soffa. Om det är någon mer som behöver sovplats får ni klämma ihopa er. Finns gott om golvplats oxå. :tummenupp

Isf joinar jag dig till syrran:tuttar:tummenupp

Du får gärna sova hos mig, men då sover du hemma hos mig.

Sovplats går ordna om det är fler som behöver övernatta. Annars får ni koppla in charm-mode och ragga upp någon stackars flicka. :D

Ja då sket det sig. Jag hade tänkt säga att vi bara ska sova och kunde vara tysta, men jag vet att det skulle vara att lova för mycket ;)

Kommer finnas andra singelcheyor så d e lugnt. :)

Kommer finnas andra singelcheyor så d e lugnt. :)
Det tvivlar jag inte på. Jag vet hur det brukar vara vid studentpubar helgen efter årets första CSN lån :tummenupp

Förresten är ju din syrra redan på så mycket minuspoäng efter att ha stuckit iväg och tvingat dig att passa hundarna när du skulle upp och festa med oss i Stockholm. Så jag räknar med att det finns hemmabakade pepparkakor på festen! :D

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...