Moneys 28 års kalas/The Pink Ladies Party!

Galna 08 funtar på att titta förbi!
deltagarna bliiiiiiir:

Shadow ooooch....

(host host.. men skriv ditt nick nu för helvete!)

Galna 08 funtar på att titta förbi!
deltagarna bliiiiiiir:

Shadow ooooch....

(host host.. men skriv ditt nick nu för helvete!)
shit vad du spammar mig mister, satt ju just och bokade och betalade bankörningen i Gelleråsen 17 april så lugn nu! :tummenupp

Men... Fuck yeah! Jag kommer, enda helgen till mars jag hade oplanerad!!

Tjejer som vill se mer rosa och mindre korv sa ni? Det här blir en fest i min smak! Ska köra en surprise :tungan

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

d kommer bli så jävla najs!!:D

Hmm.... ska man eller ska man inte? :tungan

Såååå klart du ska!! :tummenupp Du får ta me dig nån om du känner dig ensam, dock har du ju träffat dom flesta i gänget ett par gånger nu så du borde inte känna dig alien. :D:D Festen är i en lokal så plats är det gott om. :tummenupp:banana:tuttar

Last edited:
Alltid lika charmig, Tommy!:näsblod

Räknar med att du står för sovplats åt mig! :)

Tvinga mig inte att säga How ya doin, och sen kläcka ur mig den sköna replik som jag sparat

kan man få spegla sig i dina ögon så man vet om man ser bra ut?

:tungan

Hahhaha nä du behöver inte kläcka ut dig den. Ja d e klart, ni får sova hos mig. Tänkte dra till min syrra med djuren o sova där så får ni min lya. Tar ni sönder något så lovar ja en pitbull hängandes i julgranskulorna. :D:D Så ni får dela min säng och min soffa. Om det är någon mer som behöver sovplats får ni klämma ihopa er. Finns gott om golvplats oxå. :tummenupp

Isf joinar jag dig till syrran:tuttar:tummenupp

Hahhaha nä du behöver inte kläcka ut dig den. Ja d e klart, ni får sova hos mig. Tänkte dra till min syrra med djuren o sova där så får ni min lya. Tar ni sönder något så lovar ja en pitbull hängandes i julgranskulorna. :D:D Så ni får dela min säng och min soffa. Om det är någon mer som behöver sovplats får ni klämma ihopa er. Finns gott om golvplats oxå. :tummenupp

Isf joinar jag dig till syrran:tuttar:tummenupp

Du får gärna sova hos mig, men då sover du hemma hos mig.

Sovplats går ordna om det är fler som behöver övernatta. Annars får ni koppla in charm-mode och ragga upp någon stackars flicka. :D

Ja då sket det sig. Jag hade tänkt säga att vi bara ska sova och kunde vara tysta, men jag vet att det skulle vara att lova för mycket ;)

Kommer finnas andra singelcheyor så d e lugnt. :)

Kommer finnas andra singelcheyor så d e lugnt. :)
Det tvivlar jag inte på. Jag vet hur det brukar vara vid studentpubar helgen efter årets första CSN lån :tummenupp

Förresten är ju din syrra redan på så mycket minuspoäng efter att ha stuckit iväg och tvingat dig att passa hundarna när du skulle upp och festa med oss i Stockholm. Så jag räknar med att det finns hemmabakade pepparkakor på festen! :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage