Moneys 28 års kalas/The Pink Ladies Party!

Det tvivlar jag inte på. Jag vet hur det brukar vara vid studentpubar helgen efter årets första CSN lån :tummenupp

Förresten är ju din syrra redan på så mycket minuspoäng efter att ha stuckit iväg och tvingat dig att passa hundarna när du skulle upp och festa med oss i Stockholm. Så jag räknar med att det finns hemmabakade pepparkakor på festen! :D

Hela moneys syrra e som en liten hembakt pepparkaka :D

Det tvivlar jag inte på. Jag vet hur det brukar vara vid studentpubar helgen efter årets första CSN lån :tummenupp

Förresten är ju din syrra redan på så mycket minuspoäng efter att ha stuckit iväg och tvingat dig att passa hundarna när du skulle upp och festa med oss i Stockholm. Så jag räknar med att det finns hemmabakade pepparkakor på festen! :D

hahha kan ju inte riktigt beskylla henne då det är mina hundar. :D

Hahaha de e bra money du och systern tar hand om boysen när de blir för odrägliga :tummenupp

Och Vaselek klart du skaa!

Hahhaha nä du behöver inte kläcka ut dig den. Ja d e klart, ni får sova hos mig. Tänkte dra till min syrra med djuren o sova där så får ni min lya. Tar ni sönder något så lovar ja en pitbull hängandes i julgranskulorna. :D:D Så ni får dela min säng och min soffa....

Sweeet! pax på sängen!! suckers!:yoparty

Jag är värd för festen. Nån annan lady får minsann vara värd för natten. ;) :krama

Är du värd för festen? jag räknar med att du gör en jävla bra fest nu och inte gör mig besviken:D

undra vad money säger om man använder hennes säng till lite mer än bara sova?:hihi

åh btw! vi vill ha kawkour pao roummet!:D

Är du värd för festen? jag räknar med att du gör en jävla bra fest nu och inte gör mig besviken:D

undra vad money säger om man använder hennes säng till lite mer än bara sova?:hihi

åh btw! vi vill ha kawkour pao roummet!:D

DU!! min säng är det bara jag som får humpa i! Och jag tror inte L-S är intresserad av dig på det sättet. :tummenupp

Du har bevisligen inte sett Shadows lilla, fasta rumpa!

Varför tror du han alltid får köra först?

:D

jo, tyvärr så har jag det. ;) I vad säger ni tjejer-tråden. :D:D hårig är han oxå. :D:D

så du menar att det är fritt fram att bränna på varann på köksbordet, diskbänken, soffan m,m? :tummenupp

så länge ni står för konstnaderna till en saneringsfirma så, GO 4 IT! men då ska det vara kliniskt rent efteråt. :tummenupp

Last edited:
Du har bevisligen inte sett Shadows lilla, fasta rumpa!

Varför tror du han alltid får köra först?

:D
:brynad
DU!! min säng är det bara jag som får humpa i! Och jag tror inte L-S är intresserad av dig på det sättet. :tummenupp
What?! jag försöker ju tipsa vaselek om att skaffa ett hotellrum för att få hem henne:D jag måste se vad jag har att göra med innan jag kan göra ett sådant uttalande^^

så du menar att det är fritt fram att bränna på varann på köksbordet, diskbänken, soffan m,m? :tummenupp

:fakta

jo, tyvärr så har jag det. ;) I vad säger ni tjejer-tråden. :D:D hårig är han oxå. :D:D

så länge ni står för konstnaderna till en saneringsfirma så, GO 4 IT! men då ska det vara kliniskt rent efteråt. :tummenupp

"manligt luden" heter det!:mad: eller också kallat "hobb(y)it luden"

sure! men då får du se till att städa ordentligt först, gör vi kommer hitta allt ful-knark och sexleksaker du gömmer i din lilla kvart!:brynad

Last edited:
:brynad

What?! jag försöker ju tipsa vaselek om att skaffa ett hotellrum för att få hem henne:D jag måste se vad jag har att göra med innan jag kan göra ett sådant uttalande^^

:fakta

"manligt luden" heter det!:mad: eller också kallat "hobb(y)it luden"

sure! men då får du se till att städa ordentligt först, gör vi kommer hitta allt ful-knark och sexleksaker du gömmer i din lilla kvart!:brynad

hahaha lilla kvart? ja har inte en liten lägenhet. dock så är den enkelt men stilrent inredd utan massa skit. så det är fritt fram att leta. hittar ni något får ni hemskt gärna dela med er. :tummenupp dock kan ja varna att d ni hittar kan då tillhöra dom forna innehavarna av lägenheten, chilenare el nåt. :D

hahaha lilla kvart? ja har inte en liten lägenhet. dock så är den enkelt men stilrent inredd utan massa skit. så det är fritt fram att leta. hittar ni något får ni hemskt gärna dela med er. :tummenupp dock kan ja varna att d ni hittar kan då tillhöra dom forna innehavarna av lägenheten, chilenare el nåt. :D

VA?!
Har du gjort dig av med strippstången och sexgungan som du hade i sovrummet?? :jisses

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra