Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Only in my dreams.![]()
klicka i på fejjan, lättare att hålla koll på hur många vi blir, iaf på ett ungefär.![]()
great!kommer bli så sick ballt!
![]()
Vi kommer göra lite hemlagad pizza så vi har lite nattamat sen, brukar i regel vara massa hungrigt folk när man festat hela natten.![]()
Och eftersom Stefan och Johan nu kommer vara hos mig från fredag så är det så klart dom som kommer göra pizzorna.![]()
Som det ser ut just nu är det ca 25 pers som kommer, många som inte gett mig svar än men har skrivit OSA till 28e så det är fortfarande tid.
Kommer bli sjukt roligt!
Jag funderar på att dyka upp, jag kommer dock dyka upp lite senare...
Jobbar fram till 20 ca, och sen blir det tåg ner. Hur går bussarna ut där? Lätt att hitta från busshållplatsen?
Ska försöka övertala någon från Roh att vilja köra dit ner vid "min" tid för att inte komma ner alltför sent, men tror tyvärr inte jag kommer lyckas så bra med det![]()
snart dax för
tur att lokalen inte är nära kanalen, annars hade det kanske slutat så här![]()
Eller gör som jag: "TAXI!! -Rönnblomsgatan 11 tack"Klart du ska komma!
Från stationen tar du linje 3, Ringlinjen via Värnhem (åk inte fel håll för då blir det långt), och hoppar av på hållplatsen efter Värnhem som heter Ellstorp. Då står du mitt emot mitt gigantiska hus som det står Rönnen student på, går inte att missa!
Man kan också ta linje 7 mot Bernstorp men då får man hoppa av vid Värnhem och gå några hundra meter förbi Coop/Handelsbanken.
Kommer man från andra delar av stan (typ Gustav) så kan man åka linje 6 och hoppa av vid Ellstorp.
Men vi hoppas du får lift och att det är fler ROHare som ska ner![]()
Eller gör som jag: "TAXI!! -Rönnblomsgatan 11 tack"![]()
För första gången i sporthojsfest-historien så är det nog fler brudar på ett party än vad det är snubbar! hahaha
![]()
O hur ska jag informera dig om att jag kommer???
Om jag inte har fuckbook??
![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |