storfiskaren
Ringrostig, återfallsknutte
nej då.. hojen svarvar
tack ändå
fler tips ?
Nästa snilleblixt, har du bensin (kan vara blandat med vatten, kondens) i tanken

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nej då.. hojen svarvar
tack ändå
fler tips ?
Nästa snilleblixt, har du bensin (kan vara blandat med vatten, kondens) i tankenNär en motor inte startar så är det i stort sätt bara bensin eller gnista det handlar om
![]()
fulltankad innan vinterförvaringen..
stift inköpt idag. !!
får fortsätta testa mig fram !
Kan du se om du får någon gnista från stiftet genom att ta ut stiftet och lägga den mot cylindern![]()
På den jag köpte gav stiftet gnista men gick ändå inte igång, när jag bytte så gick den igång direkt. Dom verkar oerhört känsliga att det är fräscha stift i. Hjälpte inte med rengöring heller...
hej!
Jag funderar på att köpa en halv-integral-offroadhjälm. Förstår ni vad jag menar?, en hjälm av typen Shoei hornet ds eller bmw enduro-stil (alltså med skärm och visir, puh!). Är det någon som har erfarenhet av att köra med en sån hjälm. Hur blir turbulensen?. Nu kör jag med en vanlig arai integralhjälm, men jag måste ha en ny nu och jag "tycker" de verkar praktiska!
ingen som kan svara på min fråga om co´n när jag ryckt snabeln. bör den ställas om?
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |