Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar vad du menar. Mina gummin har tappat bort det som håller ihop dom. Slitage. Frågade en bekant som jobbar som mek på Yamaha och han sa att dom är skit och att jag inte ska lägga ner några pengar på att köpa nya eftersom det inte blir bättre(om dom inte är generalslut). Bättre göra som du skriver med innerslang.Du måste göra så här:Häng i befintliga gummin över bommarna i navet,sedan grov klipper du till bitar som du lägger plant över ryckutjämnar gummina,gör en bit förs att ha som mall,tryck sedan ner den med ett föremål som liknar vingen i drevhubben ungefär,nu ska extra gummit vara som ett U mellan ordinarie gummi,klipp av det som sticker upp,men lämna lite överskott .Kopiera din mall nu,sedan lägger du alla sex bitarna plant uppe på ryckutjämnargummina och börjar vicka och trycka ner hubben,smörja med vaselin och använd gummiklubba.
Principen är att extra gummit ska vika sig som ett U runt vingen på väg ner
Förövrigt en jävla skit konstruktion som Yamaha skiter i att göra något åt.
Min har varit skitdålig sedan ny,dom bytte gratis åt mig masser av gånger när den var ny.
Innerslang håller ett tag, bättre än inget men inte bra.
Blev ingen bra instruktion men hoppas det hjälper dig.
Mvh.
Min Kawasaki Tengai har jag kört över 10 000 mil med utan att byta gummi, på min XT660 bytte jag gummi och testade med inlägg flera gånger innan jag tag på specialgjorda i polyuretan från en kille i Sydafrika. Jag tror han tyvärr har slutat med tillverkningen av dessa.Jag fattar vad du menar. Mina gummin har tappat bort det som håller ihop dom. Slitage. Frågade en bekant som jobbar som mek på Yamaha och han sa att dom är skit och att jag inte ska lägga ner några pengar på att köpa nya eftersom det inte blir bättre(om dom inte är generalslut). Bättre göra som du skriver med innerslang.
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|