Du måste göra så här:Häng i befintliga gummin över bommarna i navet,sedan grov klipper du till bitar som du lägger plant över ryckutjämnar gummina,gör en bit förs att ha som mall,tryck sedan ner den med ett föremål som liknar vingen i drevhubben ungefär,nu ska extra gummit vara som ett U mellan ordinarie gummi,klipp av det som sticker upp,men lämna lite överskott .Kopiera din mall nu,sedan lägger du alla sex bitarna plant uppe på ryckutjämnargummina och börjar vicka och trycka ner hubben,smörja med vaselin och använd gummiklubba.
Principen är att extra gummit ska vika sig som ett U runt vingen på väg ner
Förövrigt en jävla skit konstruktion som Yamaha skiter i att göra något åt.
Min har varit skitdålig sedan ny,dom bytte gratis åt mig masser av gånger när den var ny.
Innerslang håller ett tag, bättre än inget men inte bra.
Blev ingen bra instruktion men hoppas det hjälper dig.
Mvh.