Moderater: Kontrakt med Invandrare

Status
Ej öppen för fler svar.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
Sveriges nästa statsminister? Titta på den här snutten och sprid den vidare till så många ni kan. Kommer fram på YouTube om man söker på Mona Muslim exempelvis.

[YOUTUBE-ID]Us9OQvN0oyU[/YOUTUBE-ID]

Uppenbarligen så känt att det ligger på youtube...INNAN hon EVENTUELLT blir stadsminister. De ministrarna som fick avgå efter förra valet hade väl knappast varsin youtube film om sina små "snedsteg" INNAN de blev ministrar?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Sveriges nästa statsminister? Titta på den här snutten och sprid den vidare till så många ni kan. Kommer fram på YouTube om man söker på Mona Muslim exempelvis.

Finns det någon som inte sett den innan? Den har väl legat i varenda tråd som handlat om politik de senaste tre åren.
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Finns det någon som inte sett den innan? Den har väl legat i varenda tråd som handlat om politik de senaste tre åren.


Jag vet att den är gammal, men det finns alltid någon ny som kan få upp ögonen och inse vilken falsk person hon är. Eller är det här en tävling i att komma med fräscha Tube-länkar? Folk verkar ju tro att hon är så himla go och ärlig. Nej, sanningen ska fram.

Uppenbarligen så känt att det ligger på youtube...INNAN hon EVENTUELLT blir stadsminister. De ministrarna som fick avgå efter förra valet hade väl knappast varsin youtube film om sina små "snedsteg" INNAN de blev ministrar?


Som du själv säger och även nämns i filmen: Dom ministrarna fick A.V.G.Å Kom inte och snacka Mona med mig lille pojk, jag vet vad jag snackar om :näsblod
 
Last edited:

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
Som du själv säger och även nämns i filmen: Dom ministrarna fick A.V.G.Å Kom inte och snacka Mona med mig lille pojk, jag vet vad jag snackar om :näsblod

Here we go again....

De fick avgå för skandalerna kom fram DÅ, när de redan var ministrar! Monas toblerone, kontokort o allt annat skit är väl framme NU? Och hon har inte ens blivit stadsminister så hur ska hon kunna avgå? Om folket inte litar på henne röstar de väl inte fram henne heller?

"Lille pojk..."...jojo....*ASG*
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Here we go again....

De fick avgå för skandalerna kom fram DÅ, när de redan var ministrar! Monas toblerone, kontokort o allt annat skit är väl framme NU? Och hon har inte ens blivit stadsminister så hur ska hon kunna avgå? Om folket inte litar på henne röstar de väl inte fram henne heller?

"Lille pojk..."...jojo....*ASG*

Nej och det bevisar ju bara att tydligen har inte tillräckligt många sett bl.a den här filmen. Eller så bevisar det bara igen att sossar är helt jävla dumma i huvudet. Och hon kan väl för tusan avgå som partiledare. MS är lömskare än dom borgerliga ministrarna som avgick. Tex genom att hon tänkte ett steg längre och gick med i facket helt plötsligt.

Finns inget som kan försvara henne så försök inte ens.:stop
 

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
Nej och det bevisar ju bara att tydligen har inte tillräckligt många sett bl.a den här filmen. Eller så bevisar det bara igen att sossar är helt jävla dumma i huvudet. Och hon kan väl för tusan avgå som partiledare. MS är lömskare än dom borgerliga ministrarna som avgick. Tex genom att hon tänkte ett steg längre och gick med i facket helt plötsligt.

Finns inget som kan försvara henne så försök inte ens.:stop

Vilka slusatser du drar. Det kan inte vara så att man är beredda att ge henne en chans till? Oavsett så lär det väl synas i valet, just nu är hon ju inte poppis iaf. Men nu var det ju itne det tråden handlade om oavsett så back to topic...
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Vilka slusatser du drar. Det kan inte vara så att man är beredda att ge henne en chans till? Oavsett så lär det väl synas i valet, just nu är hon ju inte poppis iaf. Men nu var det ju itne det tråden handlade om oavsett så back to topic...

Slutsatser? Det är ju fakta. EN chans till, skojar du?

Jag som trodde att ni götlaborgare var rosenröda hela bunten. Vad gick snett?


Haha, jo det är några för många men vi röstade faktiskt blått i riksdagen förra valet. Förtroendet för Göran Johansson gjorde dock att S fick sitta kvar i kommunen.

GJ är förövrigt tillsammans med Lars Stjernqvist dom enda två sossar jag tål. Kjelle Feldt verkar ha haft lite hjärna också. Pratade med Lars S i Borås på väg till arenan när Blåvitt spelade borta. Han var hur skön och trevlig som helst och ingav ett mycket ärligt intryck. Till råga på allt är han Blåvittsupporter!:tummenupp Han hade precis figurerat i Café som sveriges sämst klädda man, men jag hade inte hjärta att säga det till honom så jag sa bara att det hade stått om honom i Café den månaden. Men hur som helst, skittrevlig snubbe. :D
 
Last edited:

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få
invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet!
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Kan hon inte sälja sin flång nya BMW som alla invandrare har råd med?! :mad:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3748298.ab

12s18-brevet-668_jp_780458w.jpg
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Kan hon inte sälja sin flång nya BMW som alla invandrare har råd med?! :mad:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3748298.ab

12s18-brevet-668_jp_780458w.jpg


Måste faktiskt hålla med om att det där om att sälja cykeln var en riktigt dum kommentar men tycker lik förbannat att det är illa att gråta ut i media.

Korven, du måste inse att det inte är synd om precis alla utom dom rika. Många socialbidragstagare jobbar svart på pizzerior för 50-60kr/timme. Skitlön, visst, men ändå bidragsfusk. Dessutom är väl det vad man får ut ungefär om man jobbar vitt på McD. Plus socialbidrag och du har en bättre inkomst än dom flesta knegare.

När ska du inse att det inte alltid är så som dom som gråter ut säger? Allt är inte svart eller vitt.

I det här fallet, liksom många andra fall, tycker inte jag man ska yttra sig egentligen om man inte vet bakgrund etc. Kvinnan kanske har motsatt sig att ta jobb som erbjudits, haka på utbildningar, hon kanske kommer varje vecka med en massa krav på nya grejer från soc. Precis som hon kanske verkligen borde få det hon kräver för hon sköter sig exemplariskt och jobbar hårt på att söka jobb mm.

Som sagt: Du är väldigt godtrogen och svart/vit och det bevisar liksom inget att komma med såna där inlägg.
 

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
Många socialbidragstagare jobbar svart på pizzerior för 50-60kr/timme. Skitlön, visst, men ändå bidragsfusk. Dessutom är väl det vad man får ut ungefär om man jobbar vitt på McD. Plus socialbidrag och du har en bättre inkomst än dom flesta knegare.
Så det är så det funkar i det här fallet:rolleyes:
I det här fallet, liksom många andra fall, tycker inte jag man ska yttra sig egentligen om man inte vet bakgrund etc.

:lol
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Det där funkar liksom inte. Jag vet att jag skriver hyfsat korrekt, så problemet ligger enbart hos dig. Lägg ner tjafset, du verkar ju ha allvarliga personliga problem. Vad ska du hålla på och provocera för?
 

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
Det där funkar liksom inte. Jag vet att jag skriver hyfsat korrekt, så problemet ligger enbart hos dig. Lägg ner tjafset, du verkar ju ha allvarliga personliga problem. Vad ska du hålla på och provocera för?



Senaste inlägget var direkt nästan kopiering av ert eget i en annan tråd. Samt att jag lyfte fram ert väsentliga i ert bidrag till tråden. Så du känner du dig provocerad, intressant ang. varför.:)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top