Solid snake skrev:Du börjar bli som xceed!!
PuZzZiZzAr pÅ dIg!!![]()
![]()
![]()
![]()
ääshhoo börjar iiNte bli jueee..hmm kanske inte iaf..
Vilka
går du på xceed?
Snakeeeeeeee är en fakeeeeee

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Solid snake skrev:Du börjar bli som xceed!!
PuZzZiZzAr pÅ dIg!!![]()
![]()
![]()
![]()
går du på xceed?

nomolas skrev:ääshhoo börjar iiNte bli jueee..hmm kanske inte iaf..
Vilkagår du på xceed?
![]()
![]()
Snakeeeeeeee är en fakeeeeee![]()
![]()

^XceeD^ skrev:nä..nu får man skärpa sej!!...kom igen...va kan man skriva som har me min Mito o göra?...jag smöjde kedjan ida'!...d e allt..men jaha...jaja

Padde skrev:Du vill verkligen inte att denna tråden ska dö ut.
![]()
..men...vafan..va får dej att tro d?
..OK DÅ! jag erkänner..d va ju ett jävla tjat...^XceeD^ skrev:..men...vafan..va får dej att tro d?
..OK DÅ! jag erkänner..d va ju ett jävla tjat...
Är jag med
Puss pojkarGod_Of_Aprilia skrev:Då får man väl hjälpa till att keepa den alive... Jaha.. Hade jag inte bott 70 mil från er hade jag gladeligen varit med ut och börrnat lite.. Bodde i Svedala men orkade inte bo kvar..Fast om ni startar klubb
Är jag med
Puss pojkar

God_Of_Aprilia skrev:<--- Där är min hoj har nu fixat bild på den...rätt nöjd faktiskt..![]()
)
God_Of_Aprilia skrev:Men jag vill gärna(nån gång)vara med ut o åka..![]()

Solid snake skrev:Var ligger östervåla?![]()

...fast..vi hade nog sparkat igång den igen inom en snar framtid ändå..jag, solid o padde planerar ju att dra ut..lär väl hända ngt o vi tar nog några bilder
...lr nee..d e ju padde vi kör me...daaah..då kommer d INTE hända ngt..förlåt..MY BAD! eftersom padde fiser omkring i laglig takt ALLTID (om man inte räknar me då han rejsa me en moppe o låg i hela 100 km/h på en 90 väg
) så lär d bli rätt händelselöst ^XceeD^ skrev:satan i gatan..har ni sparkat igång denna gamla tråden igen...fast..vi hade nog sparkat igång den igen inom en snar framtid ändå..jag, solid o padde planerar ju att dra ut..lär väl hända ngt o vi tar nog några bilder
...lr nee..d e ju padde vi kör me...daaah..då kommer d INTE hända ngt..förlåt..MY BAD! eftersom padde fiser omkring i laglig takt ALLTID (om man inte räknar me då han rejsa me en moppe o låg i hela 100 km/h på en 90 väg
) så lär d bli rätt händelselöst
...men men..d löser sej som bonden sa när han sket i vasken

^XceeD^ skrev:satan i gatan..har ni sparkat igång denna gamla tråden igen...fast..vi hade nog sparkat igång den igen inom en snar framtid ändå..jag, solid o padde planerar ju att dra ut..lär väl hända ngt o vi tar nog några bilder
) så lär d bli rätt händelselöst
...men men..d löser sej som bonden sa när han sket i vasken
va?

Solid snake skrev:Du går påva?
![]()
Jo, padde körde ju om den där mopeden i 100km/h:
Solid snake skrev:Sen va han lide kaxig o sa att han drog ett moppefucko skitmycke o aslätt!![]()
Solid snake skrev:vi som bara kör lagligt, aldrig över hastighetsbegränsningen.
Padde skrev:EDIT: Är du inte i skolan?

Solid snake skrev:Är du hemma?
Ska vi ut o trekka?![]()
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |