miton skar...

Pfft, skåningar!

ja e fan själv häromkring nu för tiden med 125a.. kuuul.. polaren flyttade till fagersta med sin hoj, känner ingen i uppsala med 125a, o kusinen kör 600. o han bara gasar ifrån mej :död

fixar ni en condo åt mej i malmö lr så jag kan gasa med er? eller har ni börjat lira 25kwatare med? grrrr :fatta! :fatta!

God_Of_Aprilia skrev:
Pfft, skåningar!

ja e fan själv häromkring nu för tiden med 125a.. kuuul.. polaren flyttade till fagersta med sin hoj, känner ingen i uppsala med 125a, o kusinen kör 600. o han bara gasar ifrån mej :död

fixar ni en condo åt mej i malmö lr så jag kan gasa med er? eller har ni börjat lira 25kwatare med? grrrr :fatta! :fatta!
Vi har börjat med 25 kw och mer nu.

Solid snake skrev:

Har du körkort till mer än lätt?

:va

Jag kommer antagligen köra 125cc länge till. För mig går bilen före mellan hoj pga bor ganska långt ute på landet och behöver kunna transportera mig året runt, sen får man se.

Padde skrev:
Har du körkort till mer än lätt?

:va

Jag kommer antagligen köra 125cc länge till. För mig går bilen före mellan hoj pga bor ganska långt ute på landet och behöver kunna transportera mig året runt, sen får man se.
Inte fått det, men jag håller väl på?

Solid snake skrev:

men han borde nog hänga på en virago ändå :hihi

har kört sån där å det är ju ingen sportcykel direkt

hur kommer det sig att du köpte en glidare? kommer du bli bannad från"sporthoj" nu :confused:

säkert bra köp :tummenupp

RS "Alex" skrev:

hur kommer det sig att du köpte en glidare? kommer du bli bannad från"sporthoj" nu :confused:

Xceed på forumet kör ju också Virago 525, dom gör runt 120km/h har jag för mig han sa.

Nej han blir inte bannad för det.

RS "Alex" skrev:

Fan säger du att jag har KÖPT en glidare? :fatta!

Det är morsans gamla, hon kör aldrig för hon har inte tid så tänkte hon väl att jag skulle ha nått att köra på när jag har sålt 125an, den ska senare bytas in och jag ska köpa en SM.

Solid snake skrev:
Fan säger du att jag har KÖPT en glidare? :fatta!

Det är morsans gamla, hon kör aldrig för hon har inte tid så tänkte hon väl att jag skulle ha nått att köra på när jag har sålt 125an, den ska senare bytas in och jag ska köpa en SM.

braaaaa, duktig orm :) SM ftw! funderar på att införskaffa mej en sådan när det blir till att byta upp sej en klass. funderar på en VOR :)

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen