miton skar...

Solid snake skrev:
Xceed: Lasta upp dom nya bilderna nån gång! :finger :tungan

jejeje..dom kommer här..våra bedrifter under gårdagen :D :arsele :banana

Bifogat

• inlåsta.JPG
    inlåsta.JPG
    42 KB · Visningar: 97
  • ser ni honom3.JPG
    ser ni honom3.JPG
    129.8 KB · Visningar: 99
  • suddig.JPG
    suddig.JPG
    40.6 KB · Visningar: 148
  • haha XceeD i en mölla.JPG
    haha XceeD i en mölla.JPG
    69.2 KB · Visningar: 135
  • fortfarande i möllan.JPG
    fortfarande i möllan.JPG
    62.1 KB · Visningar: 98
  • at knutstorp.JPG
    at knutstorp.JPG
    50.6 KB · Visningar: 137
men fan va alla e tråkiga då :D...skriiiiv i tråden ffs :fatta!

Nu är jag inne på helt fel forum :rolleyes: Men råkade få syn på din (^XceeD^) hoj, tyckte den va riktigt grym för o va en 125:a :tummenupp

Grejen är den att tjejens lillebrorsa är helt inne på att köpa 125:a, så jag tänkte bara höra vad man får ge för en Cagiva Mito 125:a begagnad?
Hur är kvalitén och är det lätt att få tag på delar till dom (gott om återförsäljare alltså)?

MackeNo1 skrev:
Nu är jag inne på helt fel forum :rolleyes: Men råkade få syn på din (^XceeD^) hoj, tyckte den va riktigt grym för o va en 125:a :tummenupp

Grejen är den att tjejens lillebrorsa är helt inne på att köpa 125:a, så jag tänkte bara höra vad man får ge för en Cagiva Mito 125:a begagnad?
Hur är kvalitén och är det lätt att få tag på delar till dom (gott om återförsäljare alltså)?

Du får räkna med 30 till 40k för en Mito.
Kvaliten är bra OM man SKÖTER dom bra, säger ju sig själv!
Delar finns inte att få tag i Sverige då Cagiva inte har någon återförsäljare utan det får man beställa från Tyskland.

MackeNo1 skrev:

d e rätt som Alex.J säjer..man får ge mellan 30-40k för en Mito..jag gav 30 för min men sen så har jag lagt ner en hel del på diverse renovering o sen för lackering..delar e nästan omöjliga att få tag på i Sverige pga att Cagiva fabriken e nere (har vatt sen 2000 tror jag) så d tillverkas i princip inga nya delar...men d finns ju vissa ställen i tyskland o italien som har originaldelar (nya o begagnade)..men d e en heltklart bra hoj som går bra om man sköter den bra!

tack förresten ;)

NatoN skrev:
Ser ut som om Solid snake letar efter en bättre hoj på bild 3 :hihi ;)

Nä faktiskt inte, letar efter en ny generator till xceed, hans e ju paj. :hihi

Nån kan få leta upp en generator till honom, ser ut som en ölburk. :hihi

^XceeD^ skrev:
d e rätt som Alex.J säjer..man får ge mellan 30-40k för en Mito..jag gav 30 för min men sen så har jag lagt ner en hel del på diverse renovering o sen för lackering..delar e nästan omöjliga att få tag på i Sverige pga att Cagiva fabriken e nere (har vatt sen 2000 tror jag) så d tillverkas i princip inga nya delar...men d finns ju vissa ställen i tyskland o italien som har originaldelar (nya o begagnade)..men d e en heltklart bra hoj som går bra om man sköter den bra!

tack förresten ;)
Ok, då får det bli nån lite vanligare hoj isf. Tack för infon :tummenupp

Solid snake skrev:
Nä faktiskt inte, letar efter en ny generator till xceed, hans e ju paj. :hihi

Nån kan få leta upp en generator till honom, ser ut som en ölburk. :hihi

haha..dududu...den funkar på elen igen nu när den stått ett tag...cepe... :kocko ..men men..ska ladda batteriet när jag orkar :D...sålde moppen ida'..ihihi

Solid snake skrev:
Ska vi ut o köra idag?

Samma runda som sist?

nä..e fortfarande krasslig...nästa vecka kanske?? lr i helgen..får se..men jag ringer dej

kör en vända till vserige.. lr halland får man väl säga :P.. så kanske man hakar på.. om jag får körkotet på torsdag dvs...

shiiiiet....bakfull som in i helvete...kommer inte ihåg va jag gjorde igår :va ...ska omvända mej själv o bli nykterist...tack för mej

^XceeD^ skrev:
shiiiiet....bakfull som in i helvete...kommer inte ihåg va jag gjorde igår :va ...ska omvända mej själv o bli nykterist...tack för mej
Sitter själv lite på fyllan o skriver, riktigt jobbigt när man glömmer vad man gjort :S Just nu är jag dock tillräckligt nykter för att veta vad jag skriver ^^

För övrigt, riktigt fina bilder från era turer =) Kanske borde ni starta en klubb för de som inte bara är ute efter fart o fläkt utan även efter lite upplevelse i sin körning ;)

Nejvbie skrev:
Sitter själv lite på fyllan o skriver, riktigt jobbigt när man glömmer vad man gjort :S Just nu är jag dock tillräckligt nykter för att veta vad jag skriver ^^

För övrigt, riktigt fina bilder från era turer =) Kanske borde ni starta en klubb för de som inte bara är ute efter fart o fläkt utan även efter lite upplevelse i sin körning ;)

gött ;)...mmm..d hade vatt najs o starta en klubb..men d e ju ingen som joinar våra turer för de flesta här omkring e så jääävla sega me att ta sina kort..men men..om vi blir lite fler så kommer d nog bli en liten klubb ;)

^XceeD^ skrev:
gött ;)...mmm..d hade vatt najs o starta en klubb..men d e ju ingen som joinar våra turer för de flesta här omkring e så jääävla sega me att ta sina kort..men men..om vi blir lite fler så kommer d nog bli en liten klubb ;)

Jao, det blir ju vi två som startar den så kör vi 600 när dom andra kör 125or! :lol :lol :lol

Solid snake skrev:
Jao, det blir ju vi två som startar den så kör vi 600 när dom andra kör 125or! :lol :lol :lol

ahaha...mmmm..typ...anton e nog den segaste :P

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back