miton skar...

^XceeD^ skrev:
ahaha...mmmm..typ...anton e nog den segaste :P

MOhahahahha!

Jag har väll också uppkörning om några veckor nu. Klarar jag det ska vi ut och bromma!!

:squid

Padde skrev:
MOhahahahha!

Jag har väll också uppkörning om några veckor nu. Klarar jag det ska vi ut och bromma!!

:squid

wiiiiie!! :D

ooooooshiiiit...snuten va på hugget i Malmö ida'....klara mej precis...lyckades skaka av dom...men d va dock två andra bikers som blev tagna precis när jag hade parkerat hos min polare i centrala malmö :D

^XceeD^ skrev:
ooooooshiiiit...snuten va på hugget i Malmö ida'....klara mej precis...lyckades skaka av dom...men d va dock två andra bikers som blev tagna precis när jag hade parkerat hos min polare i centrala malmö :D

gjooorde du en ghooostrider ?? :tomten fAn Va hÄfTiG IsOfaL :gnissla

;)

Nämen tur att du kom undan, otur för dem andra

nomolas skrev:
gjooorde du en ghooostrider ?? :tomten fAn Va hÄfTiG IsOfaL :gnissla

;)

Nämen tur att du kom undan, otur för dem andra

haha..ghostrider vill jag inte påstå men jag kan ju säja att jag stanna INTE...nja...d va två knuttar som åkte fast...så jag kan säja att jag inte sörjde precis :tuttar

men vafan...ingen annan som e uppe?...klockan e ju bara...ehum (kollar klockan)...05.25..d e väl inte så sent...lr? jag kan ju ha fel :va ..jeje...ska snutta kudden nu...som d e förresten e en liten fin apelsin på..inte så bra när man (iaf jag) i yrvaket lr sovande tillstånd kan sätta i sej d mesta som liknar mat :rolleyes: ...päronen e i turkiet en vecka nu..inget tjat på att man ska gå upp...skööööööööönt...jaja..kyss godnatt..lr godmorron på er (alla) som läser detta imorron bitti...nu ska jag gå o försätta mej sj i djuuuup sömn (also known as koma)...hihi

nejnejnej...daaaah...klart inte...tss...hihi :arsele :tuttar ..hahaha

men...vafan...taskiga ni e då :'(

men?...fortfarande ingen inne vid dom här tiderna?..DÅLIG STIL!...jaja...ska sova nu då!...d va ju ett jävla tjat...*mummel*förihelvete*mummel*...GOD NATT DÅ FÖR I HELVETE (men d va ju satan va kinkiga ni e..ok då...GO MORRON)!

^XceeD^ skrev:
men?...fortfarande ingen inne vid dom här tiderna?..DÅLIG STIL!...jaja...ska sova nu då!...d va ju ett jävla tjat...*mummel*förihelvete*mummel*...GOD NATT DÅ FÖR I HELVETE (men d va ju satan va kinkiga ni e..ok då...GO MORRON)!

Kan du bestämma om du ska säga godnatt eller godmorgon? :va

Solid snake skrev:
Kan du bestämma om du ska säga godnatt eller godmorgon? :va

jag skulle säga godmorgon...elller...hmm
...nää godkväll skulle jag säga för det
är ju ändå sovning då..men näää...hmm
...man vaknar ju då också ...ääh vafan
'godnattmorgon' får de heta... :yoparty

Snaken: Puss saaa liiite sOeT dU :kär :kiss :krama

Du börjar bli som xceed!! :skrämd :skrämd

PuZzZiZzAr pÅ dIg!! :kiss :krama :kär :slicka :hej

Den bästa smileyn e ju :jäs