Mito?

philsson skrev:
2427984 När man har fått spräcka motorn 2 ggr på 100 mil och nu står inför en 3e. ;)
När man kör 30 minuter. Koplinghaveri. lämnar in de för att få allt fixat. Får tillbaka den kör ca 40 min totalvaeri :dead
 
synd att de inte e som på crosstävlingar att 125 2t och 250 4t kör i samma klass!!
Då skulle man juh lätt valt 4t!!:rolleyes:
 
För att svara på lite av dina frågor så är 2-taktare allt för rasbenägna, och dyrare att underhålla, därför en hel del dyrare att köra med om man jämför med 4-taktarna. Men det är det värt :tummenupp
När jag kör långa sträckor så dricker min hoj runt 0,5 l/mil.
Ang. försäkring så är risken nog inte såå stor att dom kollar effekten i hojjen ifall du kör och vurpar, iom. att det innebär en del extra arbete...
Så vill du ha en pendel-mc så är nog 4-taktarna bra, men vill du ha en roligare hoj så kan jag rekommendera Miton :)
 
Om du vurpar med en mito så är det ju bara att dra igen avgasporten innan försäkringsbolaget kommer och kolla den "om dom nu skulle göra det". :)
 
Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Back
Top