miniblinkers på reg.bes.?

• Thread starter Thread starter Honda_Driver
  • Start date Start date

Honda_Driver

Guest
har bara miniblinkers till min Honda och nu ska jag strypa den och naturligtvis reg.besikta. Bör jag sätta på vanliga blinkers?

Notera att det som går på en vanlig SBP-station inte behöver gå på den här SBP-stationen. Chefen är lite.... annorlunda... :notme

Har nyss reg besiktat katanan och det dom var jävligt noga med var att man kunde se blinkersen ur vissa vinklar så det vart ombesiktningen, fast dom hade klarat en vanlig besiktningen.
Så det vart till att köpa miniblinkers med långa armar från touringbutiken och åka tillbaka och då vart dom nöjda...*suck*...

Så dom använder man en gång per år hädanefter...*flin*...

tack!
då får jag ta från skrotlådan och hundratjugofemman. en fin mix, Suzuki och Ducati blinkers på en Honda.....

Schyst val av mellanklassare :tummenupp

Själv var jag tvungen att avtjäna mina 2 strypår på en cb400. Visserligen lite mer drag än dt125:an, men det var inte förrän nästa byte till zx750 som man började fatta vad en sporthoj är...

/Martin

vad behövs mer vara "e-märkt" för besikting. Tror att jag behöver besiktiga om hojen effter vurpan, ska alla lampor blinkers reglage? vara orginal/godkända? vita blinkers funkar inte heller då antar jag, eller?
Måste veta, orkar inte köpa en massa dyra orginal delar när man kan kitta upp hojen om man inte måste.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!