Ja, vi ser ju det som verkligen har någon betydelse, hjärnan liksom rensas på alla oviktiga intryck.korvgubbe skrev:Jag: - Njae.. jag såg att de köpt en ny DVD-spelare....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vi ser ju det som verkligen har någon betydelse, hjärnan liksom rensas på alla oviktiga intryck.korvgubbe skrev:Jag: - Njae.. jag såg att de köpt en ny DVD-spelare....
korvgubbe skrev:....
...Stackars din farsa som fick göra allt!![]()
korvgubbe skrev:...Stackars din farsa som fick göra allt!![]()
Markus skrev:Morsan då, som fick se sin, säkert en gång söta, son bli en Wookie. Hur kul tror du det är?

Lorge skrev:För övrigt så hör det till att det är lite stökigt i en ungkarlslya, eller?
korvgubbe skrev:Jag tror det är för att vi är hopplösa fall SAMTIDIGT som SH är ett sådant eminent forum...
hrm... Min tjej har slutat med att säga "Hej älskling" när hon kommer hem utan säger nuförtiden istället: "hälsa grabbarna på SH!"
Mavve skrev:Fattar inte hur fan, rent ut sagt, man kan få för sig att leva med en person(inte en docka eller ett ting) för att sen bete sig som en idiot gentemot denne?????
Hur kan du ens leva med dig själv att sitta vid datorn när din brud kliver genom dörren????
Helt otroligt att man måste vara en nolla för att ha en tjej![]()
Efter dina inlägg här tycker jag du är riktigt jävla kass - tyvärr.
Lär dig ta hand om hushållet som den vuxne person du är och bli en bättre människa helt enkelt.

Mavve skrev:Fattar inte hur fan, rent ut sagt, man kan få för sig att leva med en person(inte en docka eller ett ting) för att sen bete sig som en idiot gentemot denne?????
Hur kan du ens leva med dig själv att sitta vid datorn när din brud kliver genom dörren????
Helt otroligt att man måste vara en nolla för att ha en tjej![]()
Efter dina inlägg här tycker jag du är riktigt jävla kass - tyvärr.
Lär dig ta hand om hushållet som den vuxne person du är och bli en bättre människa helt enkelt.
...skrev jag någonstans at jag bara sitter å trögar vid burken när hon är hemma!?.. näe.. det jag skrev var att jag ofta hamnar vid burken.. eller vid hojen.. eller gör något annat de fåtal gåner jag får en timme eller två för mig själv..korvgubbe skrev:Jag tror han föddes sådär hårig!
Edit1: Det var därför han någon gång blev så lycklig när han upptäckte metallica och förstod att han inte var ensam!![]()
Chrille skrev:...jag gillade load/reload....
....fråga Markus....
Fast å anbdra sidan går mina dagar snabbare när det händer lite här. Så SH behöver sina Mavvar å Markusar å Krisskrossar å biologer och kommunister...|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|