korvgubbe skrev:Ta inte illa upp, jag var inte direkt allvarlig.. ......
Visst har jag blivit surare sen jag blev utan hoj men att det var så illa. Ska genast kolla över tonläget och eventuellt lägga till smiley'sar.
Personligen har jag ett problem nu på jämlikhetsfronten och kanske kan få hjälp här med hur det ska lösas.
Jag och tjejen har köpt hus nu och det är ju trevligt MEN jag kan inte sån där snickeri-dynga. Tanten är däremot både arbetslös och en jävel på husfixande vilket försätter mig i en otrevlig situation med just hushållsarbetet om vi kör med KrissKross filosofi.
Om hon målar och tapetserar hela huset så lär jag få laga mat hela sommaren och så kul är det ju inte. Alternativen är som jag ser det:
- Lacka om tjejens bil. Det behövs verkligen inte men det borde ge mig en kraftigt förbättrad förhandlingsposition.
- Laga mat hela sommaren, tanten snickrar ju hus.
- Vi har en trettonårig dotter. Hon kan fan laga mat så gör hon nån nytta.
Innebär det här i slutänden att jag kommer få problem med min manlighet och ligga och gråta i kudden på kvällarna? Eller köpa en dunk brämpa att ta till när jag känner klumpen i halsen?
korvgubbe skrev:.....Så SH behöver sina Mavvar å Markusar å Krisskrossar å biologer och kommunister...
Vaffan säger du? Finns det biologer här

Sån e jag