Alatalo
The Build Quality Police
@Alatalo , din antagonist är med i DN idag. Jag läser både toxisk och miljö. Men petar dom henne så kanske någon som vet vad dom pysslar med kommer in istället![]()
Att något inte står rätt till inom MP kan väl en babian räkna ut med ena halvan av röven och att det är extra giftigt runt deras starka personligheter är väl inte heller någon överraskning...Sedan räcker det ju att se ungefär fem minuter av en intervju med just Märta Stenevi innan man tycker att hon är obehaglig på riktigt...
Utan att på något sätt ta MP i försvar så startades ju partiet en gång i tiden av människor som faktiskt ville väl genom att försöka förbättra miljön. Men på senare tid har ju partiet mer eller mindre tagits över av extremister, provokatörer, veganer och rena vänsteraktivister som inte drar sig för att ta symbolhandlingar till nya höjder. Det finns säkert kvar en lite mer verklighetsanknuten falang någonstans inom partiet - sådana som bor på landet, kör bil och äter kött ungefär som vanligt folk, men kanske inte kastar batterierna i naturen. Men jag kan tänka mig att de börjar vara ganska less på att ständigt bli överkörda av extremisterna och på den friktion och de arbetsmiljöproblem som då uppstår.