Milen rullar iväg

• Thread starter Thread starter E22
  • Start date Start date

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Jag Yndrar hur mycket ni har fått ut i mil antal på era biks, än så länge DENNA seesangen..
Själv har man lagGt till 400 mil på mätaren. är det mycket eller lite enligt ert tycke??

(ang. stavningen..allt för att retas med någon förskolelärare som tydligen inte har semester)

Last edited:
E22 skrev:
Jag unrar hur mycket ni har fått ut i mil antal på era biks, än så länge DENNA sesången..
Själv har man laggt till 400 mil på mätaren. är det mycket eller lite enligt ert tycke??

Jag har kört 480 mil än så länge!

Ca. 120 mil så långt.

Förra säsongen hade jag kört ungefär 800 mil vid samma tid.

Närmar mig 600 mil.

På fredag börjar jag min körning till Nordkap, räknar med en nätt tripp på 600 mil, kommer nog att ha ont i umpan ínnan jag är hemma igen :D

550 mil än så länge. Arbetar på ett par till iaf innan säsongen är slut. Förra blev det ju bara ca 500 totalt...

roligt att höra att folk kör...då kan jag lägga på 50 till eftre jobbet utan att skjämmas då då. ONSDAG I DAG JU.....

Laila skrev:
Närmar mig 600 mil.

På fredag börjar jag min körning till Nordkap, räknar med en nätt tripp på 600 mil, kommer nog att ha ont i umpan ínnan jag är hemma igen :D
Passa dig för tunnlar i Norge! Det kan finnas får som tycker det är trevligt att
vara där.

E22 skrev:
Jag unrar hur mycket ni har fått ut i mil antal på era biks, än så länge DENNA sesången..
Själv har man laggt till 400 mil på mätaren. är det mycket eller lite enligt ert tycke??

Säsong
Lägga/Lade/Lagt

:fatta!

~500mil.

Göra en poll av detta kanske?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...