Mer straffskatter på G? Ingen ska få råd att åka någonstans!

Bingo skrev:
Det är fel. Det skall vara: en namibier, flera namibier; ungefär som en libyer, flera libyer. Det finns ingen libyan och ingen namibian. Det finns heller inga libyaner och inga namibianer. Hajjar du nu?

:lol

Oj, oj, oj vad du har fel.
En Nigerier två nigerianer.
En fransos, tre fransos.
En libyan, två terror... nej förlåt två libyneser.

Du har mycket att lära din gamle kuf.

Markus skrev:
Oj, oj, oj vad du har fel.
En Nigerier två nigerianer.
En fransos, tre fransos.
En libyan, två terror... nej förlåt två libyneser.

Du har mycket att lära din gamle kuf.
Hähä, försök inte blanda bort folkslagen nu :7peta :lol

Bingo skrev:
Hähä, försök inte blanda bort folkslagen nu :7peta :lol

Folkslag? Är du rashygienist eller? We are all the same, alla lika alla olika you know.

Over and out, nu drar jag på roslagstur med min lille vän i Israels färger.

Markus skrev:
Folkslag? Är du rashygienist eller? We are all the same, alla lika alla olika you know.

Over and out, nu drar jag på roslagstur med min lille vän i Israels färger.

Själv ska jag strax sticka jag med så jag får överge diskusionen för den här veckan jag med. Måste hem och stå vid dörren när posten kommer med min splitter nya släpbara dator och multiskrivare samt min nya trådlösa ADSL-rauter

Äh :va Jag tycker det ska vara på följande vis.
Alla som kör bil på samma sätt som flertalet på tex Zatzy kan gott få pröjsa ordentligt för kalaset. Köra runt i städer för att glänsa med bilen inför fjortisar och eparaggare borde nästan vara straffbart. Att ha turbo och 19" fälgar är jävligt onödigt och löjligt. Dessa människor borde erbjudas aktiviteter som substitut för rejsandet/raggandet/poseringen där dom på samma sätt kan få glömma bort sin lilla k*k för en stund och skaffa lite självförtroende. Dessa aktiviteter ska vara gratis och miljövänliga. Vägrar dom delta i dessa arrangemang så ska dom få en FET straffskatt och dessutom bli dumförklarade offentligt för att dom inte har hjärna nog att inse sitt eget och sina medmänniskors bästa.

Alla bilar som är löjliga i ögonen på dessa männsikor (tex ford focus, honda civic, skoda diesel m.m) ska vara gratis eller nästan gratis att köra beroende på var man bor och vilka familjeförhållanden man har. Var man bor avgör om man egentligen behöver bilen eller inte på samma sätt som en ensamstående kille inte egentligen behöver bilen lika ofta som en ensamstående förälder med 4 barn.

Allt bottnar alltså i om man är berättigad av personliga skäl att skita ned naturen eller EJ. Är man EJ berättigad så ska man av feta straffskatter bli avskräckt den vägen.

Vi har ju bara en planet och kan inte fortsätta på detta viset utan måste vidtaga åtgärder. Personligen kör jag gärna en liten slö miljövänlig bil och vet att det ökar risken för att mina barnbarnbarns barn kan andas frisk luft.
Skulle alla tänka så vore problemet ur världen, nu är så inte fallet tyvärr.
Världen är full av egoistiska jävlar :näsblod

Markus skrev:
Men vad menar du med svensk kyckling? Ska man köpa kronfågel då? De vinner väl pris för djurplågeri varje år?

Menade kött i allmänhet...
Har hittils bara köpt gårdsslaktat, men här i stan är det värre..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back