Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Det är personer som du som havererar det svenska rättssystemet. Hoppas det kostar mer än det smakade. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TS är så jävla blåst så han borde förutom straffet han blir dömd till få en fet bann från SH.
Idiot![]()
Va ? Är du på riktigt ? Jag fattar inte vad du menar![]()
JA, jag är på riktigt. Det behöver du inte heller!
Min åsikt bara.
Ja du måste ha något slags problem med läsförståelse, jag blir överfallen då jag ska låsa upp lägenheten sparkad och slagen. När jag sedan anmäler misshandeln säger personerna som sparkade och slog mig att jag minsann spöat dom samma kväll på en plats jag inte ens varit på ? Och då tycker du jag ska bli bannad och få ett straff för det ?
ETT GRYMT MISSFÖRSTÅND HAR BEGÅTTS!!
Jag fattade inget när du börjar skicka pm och skit![]()
TS = Trådskaparn![]()
![]()
nu döms jag för mened
Va ? Är du på riktigt ? Jag fattar inte vad du menar![]()
HAHA jag trodde TS var Twosaint
Men då håller jag helt klart med, för TS gjorde samma sak som killen i min historia gör.
Klart det var dig han menade. Han försöker bara slingra sig nu för att han blev lite skakis när du började skicka PM. Min fråga till dig är nu: Ska du verkligen tåla det där? Jag tycker du ska åka över och slå honom på käften. Jag kan ge dig alibi ifall det blir rättssak av det hela.
Bra att någon tar tag i det så det blir någon rättvisa här i världen Jag ger mig fan på att DR är emo också. Klart man lackar ur!Klart det var dig han menade. Han försöker bara slingra sig nu för att han blev lite skakis när du började skicka PM. Min fråga till dig är nu: Ska du verkligen tåla det där? Jag tycker du ska åka över och slå honom på käften. Jag kan ge dig alibi ifall det blir rättssak av det hela.
Jag ger mig fan på att DR är emo också. Klart man lackar ur!![]()
[YOUTUBE-ID]qRa9uhiAPBs[/YOUTUBE-ID]Till TS..If you cant do the time dont do the crime!
"jag trodde inte jag kunde få fängelse pga låg ålder.." kan man göra sådana konsekvensrelateringar så kan man ta ansvar för sina handlingar med.
Jag tycker inte synd om dig öht.
GOD JUL
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |