Jag kan dra historien lite kort men jag står och snackar med en polare efter stängning, han går och jag stannar kvar för att prata med min tjej som då jobbade i baren. Efter går jag hemåt själv och det dyker upp en bil som följer efter mig, när jag kommer till porten och ska fippla upp nyckeln öppnas dörrarna och det kommer ut två killar varvid den ena börjar överösa mig med slag och sparkar. Dessa två anmäler mig för en misshandel som ska ha hänt runt 0200 när jag enligt mina vittnen fortfarande var kvar på krogen. Det känns jävligt drygt ( vill inte använda ordet kränkande men det är just vafan det är) att bli behandlad som en brottsling då man själv inget gjort, har varit på förhör fotokonfrontation osv. Det första polisen säger då jag kommer dit för att redogöra för min misshandel är att "din anmälan är bara en motanmälan"
Killen som anmält mig har själv blivit dömd för grov misshandel då han sparkat av käken på en kille. Nu har han vägrat att höra av sig angående delgivning så målet har blivit inställt 2ggr så det är en ganska rutten individ.