R1 racer
Stick i ögat!
God Jul på dej Biddarn (trådskaparen)
Du kommer väl få vad du förtjänar

Du kommer väl få vad du förtjänar

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra att någon tar tag i det så det blir någon rättvisa här i världen Jag ger mig fan på att DR är emo också. Klart man lackar ur!![]()
Det första polisen säger då jag kommer dit för att redogöra för min misshandel är att "din anmälan är bara en motanmälan"![]()
TS = Trådskaparn![]()
![]()
Doktor? Vilken jävla doktor? Menar du mig!? Jag har mördat fler människor än du har papper i dina jävla pärmar.
Får man inte göra en motanmälan?
Kanske hade puckona tidigare fött spö av Burt Reynolds. Sen när de fick se dig så trodde de att du var han och tänkte, nu ska vi ge igen.
Hursomhelst, sjukt med idioter som ger sig på andra utan anledning, oprovocerat våld.
Aha...
Har sett det i någon annat tråd också och undrat vem tusan är denna TS.
Gillar inte heller att åtalade får lov att ljuga hejvilt.Mened är ett ganska allvarligt brott i Sverige. Med all rätta tycker jag, då hela vittnessystemet riskerar att slås ur spel om man tog lätt på det. Ska ni ljuga o koka ihop historier så gör det åtminstone ordentligt så ni inte åker dit på det. :kocko
Mened är ett brott av sådan art att det råder en presumtion för att påföljden skall bestämmas till fängelse även för den som inte fyllt arton år, jfr b1.a. NJA 2001 sid 913.![]()
Jobbigt läge, TS. Fy fan vad dom kommer att böga upp dig i fängelset. Långa jävla man-trains där du får vara lok. Tuuuut, tuuut.
Tror någon på allvar att den där straffmånaden kommer rehabilitera honom? Folk som åkte in på anstalter som småkriminella tonåringar under min tonårstid kom ut som fullfjädrade kriminella människor med ett helt nytt kontaktnät i den undre världen. Bland de i min ålder i den här staden tror jag ingen lever ett normalt vuxenliv idag.
Jag förutspår en framtida missbrukare/bilstereotjuv/butikssnattare...
Cynisk?
Samtliga blev också mer kriminella efter redan den första "rehabiliteringen" och nu förtiden åker de in och ut ur diverse behandlingshem varvat med anstalter
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |