Mened?

Status
Ej öppen för fler svar.
TS är så jävla blåst så han borde förutom straffet han blir dömd till få en fet bann från SH.

Idiot :mad:

JA, jag är på riktigt. Det behöver du inte heller!

Min åsikt bara.

Ja du måste ha något slags problem med läsförståelse, jag blir överfallen då jag ska låsa upp lägenheten sparkad och slagen. När jag sedan anmäler misshandeln säger personerna som sparkade och slog mig att jag minsann spöat dom samma kväll på en plats jag inte ens varit på ? Och då tycker du jag ska bli bannad och få ett straff för det ?

Ja du måste ha något slags problem med läsförståelse, jag blir överfallen då jag ska låsa upp lägenheten sparkad och slagen. När jag sedan anmäler misshandeln säger personerna som sparkade och slog mig att jag minsann spöat dom samma kväll på en plats jag inte ens varit på ? Och då tycker du jag ska bli bannad och få ett straff för det ?

ETT GRYMT MISSFÖRSTÅND HAR BEGÅTTS!! :hihi

Jag fattade inget när du börjar skicka pm och skit :rofl

TS = Trådskaparn :hihi :rofl

Till TS..If you cant do the time dont do the crime!

"jag trodde inte jag kunde få fängelse pga låg ålder.." kan man göra sådana konsekvensrelateringar så kan man ta ansvar för sina handlingar med.

Jag tycker inte synd om dig öht.

GOD JUL

HAHA jag trodde TS var Twosaint :)

Men då håller jag helt klart med, för TS gjorde samma sak som killen i min historia gör.

Klart det var dig han menade. Han försöker bara slingra sig nu för att han blev lite skakis när du började skicka PM. Min fråga till dig är nu: Ska du verkligen tåla det där? Jag tycker du ska åka över och slå honom på käften. Jag kan ge dig alibi ifall det blir rättssak av det hela.

Klart det var dig han menade. Han försöker bara slingra sig nu för att han blev lite skakis när du började skicka PM. Min fråga till dig är nu: Ska du verkligen tåla det där? Jag tycker du ska åka över och slå honom på käften. Jag kan ge dig alibi ifall det blir rättssak av det hela.

:cdevil

:D

Bra att någon tar tag i det så det blir någon rättvisa här i världen Jag ger mig fan på att DR är emo också. Klart man lackar ur! :mad:

Nu känner jag mig lite dum...jag fattar inte vad TS hade för syfte med att starta
denna tråd.

Sympati?...Yea, right.
Spela Allan?...man blir såååå impad.

Nä du ditt jä-a stolpskott. :fatta!
Ta ditt straff, anmäl dig till komvux, lär dig skriva och kanske räkna lite.
Ut och sök jobb och gift dig inte med en kusin när de blir dags för sånt...

fattar inte varför folk lackar ur så jävligt på "emos" öht, tycker dom är dom mest harmlösa varelser som finns ja.. dom brukar sitta utanför nordstan oavsett väder och huttra, nästan så man tycker synd om dom stackarna som inte har nåt bättre ställe att hänga på..

överspända idioter som slår folk i fejjan utan anledning förtjänar att sitta i fängelse och deras idiotpolare som ljuger i rätten å deras vägnar förtjänar inget bättre, rakt i fängelse utan att passera gå med er :tummenupp

Till TS..If you cant do the time dont do the crime!

"jag trodde inte jag kunde få fängelse pga låg ålder.." kan man göra sådana konsekvensrelateringar så kan man ta ansvar för sina handlingar med.

Jag tycker inte synd om dig öht.

GOD JUL
[YOUTUBE-ID]qRa9uhiAPBs[/YOUTUBE-ID]

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back