hållundan
Emozione!
Vad är det som är problem med bågen då? Tycker alltid det är något på den däringa rödblå CBRen som måste fixas?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:Vad är det som är problem med bågen då? Tycker alltid det är något på den däringa rödblå CBRen som måste fixas?!
Muggen skrev:Haha, nu ska du itne va sån![]()
Nä men.. bakramen är lite sne bara.
Kim: Jag har aldrig fudnerat på att ta körkort, jag klarar mig gott utan. Sen kan man ju fråga varifrån vissa fått sina körkort ifrån
.![]()
Muggen skrev:Jag har aldrig fudnerat på att ta körkort, jag klarar mig gott utan
Att jag kör på bakhjulet betyder väl knappast att jag inte har körkort och eller kör nödvändigtvis dåligt?!Muggen skrev:Haha, nu ska du itne va sån![]()
Nä men.. bakramen är lite sne bara.
Kim: Jag har aldrig fudnerat på att ta körkort, jag klarar mig gott utan. Sen kan man ju fråga varifrån vissa fått sina körkort ifrån
.
Coola Ola skrev:Ok, nu blev det off topic men på mina föräldrars hus så finns det en liten mögelfri fläck på norra sidan och det är just där pappa målade med cuprinol eller nåt sånt inblandat i färgen för att se ifall det gjorde nån skillnad. Det kan ju inte gärna vara en slump?
JONQAS skrev:Har borrat ett hål som är några millimeter fel å vill "fila upp" hålet åt ena hållet.
Saken e den att materialet är väldigt hårt jag har provat å fila å "slipa" med borret, men det tar ju år å dar...
Nån som vet nåt bra "verktyg" man kan använda för å flytta ett hål i sidled?![]()
Marulc skrev:Det finns ett "borr" som används just till detta, kommer inte på vad det heter just nu, men det säljer med största sannolikhet detta på biltema eller clas olsson för en billig slant.
Marulc skrev:Någon som vet en billig mekanisk verkstad i göteborg som säljer aluminiumprofiler? Skall tillverka en regplåtshållare mm
Långa farbron skrev:Alltså, det kan ju bero på flera saker tex skillnader i kulör dvs värme,det mögel vi snackar om här dör vid ungefär 60 grader,därför det sällan möglar på mörka kulörer.
Sen kan det bero på att det är en annan ytan (slätare)
Lite svårt att sitta här utan att se det och veta vad han blandade i färgen.
Cuprinol är förövrigt ett varumärke som ägs av Casco dvs Akzo nobel som också äger Nordsjö.
Cuprinol är egentligen bara en vanlig lasyr (icke täckande färg) enda skillnaden är att dom lyckats med att under många år bygga upp varumärket.
Ungefär som Juton har lyckats med sin Demmidekk,alla färg tillverkare har en motsvarande produkt med samma egenskaper som Juton.
Marulc skrev:Det finns ett "borr" som används just till detta, kommer inte på vad det heter just nu, men det säljer med största sannolikhet detta på biltema eller clas olsson för en billig slant.
flugan skrev:Kanske Hornbach, ännu mindre kanske Krauta.
Långa farbron skrev:Ingen som har ett 160/60 17" liggande som dom vill bli av med ?
duke_gbg skrev:Ute och lekte med DUKE´n ...
Fick nå konstigt jordfel...
Varvräknare, tuta, blinkers dog, neutral lampan tändes svagt..när växel är i...
och slocknar på friläge.... den slocknar även om man drar in kopplingen, men försöker man tuta eller blinkalyser den "normalt" fast bara om växeln är i??
Någon som vet vad som är fel... Blev sån efter lite wheelande och stoppies med skjuts...
duke_gbg skrev:Ute och lekte med DUKE´n ...
Fick nå konstigt jordfel...
Varvräknare, tuta, blinkers dog, neutral lampan tändes svagt..när växel är i...
och slocknar på friläge.... den slocknar även om man drar in kopplingen, men försöker man tuta eller blinkalyser den "normalt" fast bara om växeln är i??
Någon som vet vad som är fel... Blev sån efter lite wheelande och stoppies med skjuts...
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |