Medlemmar i Hyllinge

Jag tycker att

• Antal röstningar
    0
exaktprecis.. Vad är det som gör att det inte är fler träningstillfällen; är det en ren kostnadsfråga från Klubbens sida, och i så fall är det så att vi hade fått fler träningstillfällen om vi hade betalat en högre träningsavgift, eller är det en mer organisatorisk fråga?

Om Hyllinge MS inte är intreserade av MC så kan de ju bilda en ren Bilklubb då slipper de ju oss MC åkare på deras kvällsträningar.
Det finns ju andra klubbar inom räckhåll som kanske bryr sig lite mera....

Superbike Roger skrev:
Om Hyllinge MS inte är intreserade av MC så kan de ju bilda en ren Bilklubb då slipper de ju oss MC åkare på deras kvällsträningar.
Det finns ju andra klubbar inom räckhåll som kanske bryr sig lite mera....
Vore iof lite synd, knudan är ju en kul bana, kom på HMS möte 17/2 i Lödde och tjata lite MC med oss.

Last edited:
Zmurfen skrev:
Vilken tid e det snygging?
Tid och plats kommer asap, denna gång ska vi visa att vi finns, intresset har varit rätt svalt, även jag har missat en del möten, men nu j-r.

thundrace skrev:
Jag sitter också och väntar så man kan dra dit på vägen hem från jobb... :pannkyss :tummenupp
17/2 :7peta Vem är senil skulle Härenstam ha sagt...

Last edited:
Helt klart att separata träningspass är bäst :tummenupp

Men som Axxexs nämnde tidigare kan HMS få problem med att hitta funkisar till träningarna om/när det blir enbart MC-träningstillfällen, men Micke är ju en hyvens grabb som kollar med Sydskanes på denna punkten :tummenupp :tummenupp

Och att Hyllinge är en förening som mest intresserar sig för bilar beror ju på oss medlemmar. Om inte VI går dit och berättar vad vi har för önskemål och idéer så är det svårt för klubben att hitta på vad vi vill ha.
Förra årsmötet fanns det INGEN MC-förare på mötet (då jag hade spioner där :) ). Var tyvärr själv utomlands vid det tillfället, men kommer att gå detta året.

Så, kom igen nu och anmäl er nu alla medlemmar i Hyllinge. Tyckte jag läste att Oscar bjöd på gratis sprit på Glårias efteråt :fyllisar , eller var det kanske en felläsning från min sida :va

Åsa #96 skrev:
Helt klart att separata träningspass är bäst :tummenupp

Men som Axxexs nämnde tidigare kan HMS få problem med att hitta funkisar till träningarna om/när det blir enbart MC-träningstillfällen, men Micke är ju en hyvens grabb som kollar med Sydskanes på denna punkten :tummenupp :tummenupp

Och att Hyllinge är en förening som mest intresserar sig för bilar beror ju på oss medlemmar. Om inte VI går dit och berättar vad vi har för önskemål och idéer så är det svårt för klubben att hitta på vad vi vill ha.
Förra årsmötet fanns det INGEN MC-förare på mötet (då jag hade spioner där :) ). Var tyvärr själv utomlands vid det tillfället, men kommer att gå detta året.

Så, kom igen nu och anmäl er nu alla medlemmar i Hyllinge. Tyckte jag läste att Oscar bjöd på gratis sprit på Glårias efteråt :fyllisar , eller var det kanske en felläsning från min sida :va
En lösning på funkisproblemet kan vara att vi flaggar åt bilfolket och dom flaggar åt oss, troligtvis måste vi gå en funkisutbildning men det kan det va värt.

GSXR1100R skrev:
En lösning på funkisproblemet kan vara att vi flaggar åt bilfolket och dom flaggar åt oss, troligtvis måste vi gå en funkisutbildning men det kan det va värt.

Låter ju som en lysnade idé!!! :tummenupp
Tar du upp det med din kompis Eva innan årsmötet :confused:

GSXR1100R skrev:
Tid och plats kommer asap, denna gång ska vi visa att vi finns, intresset har varit rätt svalt, även jag har missat en del möten, men nu j-r.
Kan det va detta??

Kallelse till ordinarie årsmöte med Hyllinge MS
Nedanstående brev postas till dig som betalt medlemsavgift för 2004 och därmed har rösträtt på årsmötet.

Årsmöte

Härmed kallas du till ordinarie årsmöte torsdagen 2005-02-17, kl 19.00. Plats Mat & Dryck i Löddeköpinge.

Zmurfen skrev:
Kan det va detta??

Nedanstående brev postas till dig som betalt medlemsavgift för 2004 och därmed har rösträtt på årsmötet.

Årsmöte

Härmed kallas du till ordinarie årsmöte torsdagen 2005-02-17, kl 19.00. Plats Mat & Dryck i Löddeköpinge.
Hur många av oss mc folk kommer då?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back