GSXR1100R
The older i get the faster i was
Bra då slipper jag olla på detta.Nr:18 skrev:Det gällde inte alla under 2004, vet flera som inte var medlemmar i hyllinge men som ändå fick träna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra då slipper jag olla på detta.Nr:18 skrev:Det gällde inte alla under 2004, vet flera som inte var medlemmar i hyllinge men som ändå fick träna.
Bingo skrev:BTW, du skriver under med Micke/HMS ibland. Blev du vald till någon förtroendepost eller?
Micke
Och vi för såklart eran talan, så långt det är möjligt.Men va fan... Hur kunde de välja in en TJEJ i styrelsen. Tjejer kan väl inget (seså, sätt dig ner på stolen igen, Åsa, jag bara skojadeÅsa #96 skrev:Jag blev tillfrågad att gå med i styrelsen som klubbsekreterare och satte dom som krav att Micke skulle få gå med som 3e suppleant. Måste ju ha någon som kör mig till mötenaMicke
![]()
Så nu är vi två MC tokingar i HMS Styrelse.Och vi för såklart eran talan, så långt det är möjligt.
Bingo skrev:Men va fan... Hur kunde de välja in en TJEJ i styrelsen. Tjejer kan väl inget (seså, sätt dig ner på stolen igen, Åsa, jag bara skojade![]()
).
Oki, då vet man vart man vänder sig med ev önskemål.

Åsa #96 skrev:Japp, just bring it on![]()
Nu ta vi det lite lugnt va, vi får nog sitta med och lyssna & lära vad dom övriga i toppen har att tillföra, men givetvis ska vi promota RR så mycket vi bara kan.Åsa #96 skrev:Japp, just bring it on![]()
GSXR1100R skrev:Nu ta vi det lite lugnt va, vi får nog sitta med och lyssna & lära vad dom övriga i toppen har att tillföra, men givetvis ska vi promota RR så mycket vi bara kan.
, Om du orkar lyssna på Bilsnack, ja. Det gäller nog att skrika högst om man skall få något till RR sektionen. Den förklaring jag fick för att INTE köra 3 separata träningar, var den sämsta sedan - "Min bil tåler inte regn"..om ni kommer ihåg detta på Knudan.Håller med Surfarn.. den var skapligt blekZilversurfer skrev:Dom övriga i toppen, Om du orkar lyssna på Bilsnack, ja. Det gäller nog att skrika högst om man skall få något till RR sektionen. Den förklaring jag fick för att INTE köra 3 separata träningar, var den sämsta sedan - "Min bil tåler inte regn"..om ni kommer ihåg detta på Knudan.
Mvh//ZS
Nä kom igen, lite mer ambition än så vill vi se. Måste väl finnas nåt du vill genomföra och är beredd att lägga ner lite energi på. Lyssna och lära står inte i konflikt med att driva sina frågor.GSXR1100R skrev:Nu ta vi det lite lugnt va, vi får nog sitta med och lyssna & lära vad dom övriga i toppen har att tillföra, men givetvis ska vi promota RR så mycket vi bara kan.
Zilversurfer skrev:Den förklaring jag fick för att INTE köra 3 separata träningar, var den sämsta sedan - "Min bil tåler inte regn"..om ni kommer ihåg detta på Knudan.
Mvh//ZS

Min Barchetta ska stå under detta tak i samband med alla träningar som det regnar på, det fick jag igenom på det senaste mötet.Zilversurfer skrev:Dom övriga i toppen, Om du orkar lyssna på Bilsnack, ja. Det gäller nog att skrika högst om man skall få något till RR sektionen. Den förklaring jag fick för att INTE köra 3 separata träningar, var den sämsta sedan - "Min bil tåler inte regn"..om ni kommer ihåg detta på Knudan.
Mvh//ZS
Om vi raljerar för mycket så slänger dom snart ut oss, vi kommer givetvis att vara ett språkrör åt RR folket men det blir inget dunka i bordet och vi ska ha attityd.Bingo skrev:Nä kom igen, lite mer ambition än så vill vi se. Måste väl finnas nåt du vill genomföra och är beredd att lägga ner lite energi på. Lyssna och lära står inte i konflikt med att driva sina frågor.
GSXR1100R skrev:Min Barchetta ska stå under detta tak i samband med alla träningar som det regnar på, det fick jag igenom på det senaste mötet.
Då drar vi in din licens f.o.m nu.Lasen skrev:Då skall jag parkera ovanpå den!

GSXR1100R skrev:Då drar vi in din licens f.o.m nu.
![]()
Zilversurfer skrev:Står på SVEMO`S hemsida, Maila Eva G och anmäl din farsa. Teori 9:e April, uppkörning 19:e April.
Mvh//ZS
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |