MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F

:tummenupp
Welcome back! :)

Portförbjuden på alla vilseturer hädanefter??:va

Nu vet jag inte mer om detta än vad man kan läsa sig till här (Jag lämnade vid Perstorp) och jag är inte med och arrangerar rundorna heller, men jag ser ingen anledning till att du skulle bli portförbjuden. Så länge du inte krockade p.g.a självmordsbenägenhet eller vårdslöshet så kan jag inte se någon anledning till att stänga ute dig. En olycka kan hända den bästa.

Om du inte är redo att vara med på NDR så kan du alltid vara med och spamma lite i den tråden också. ;)


Ge dig inte f-n på det. Nån som vet var den är btw??:confused:

För att vara en så pass, eum, inte så ny hoj, så såg den riktigt fin ut.
Om du får tag på den så kan det vara intressant med någon bild, se om det ser ut som något som går att fixa. Fast det är nog mera lönt att köpa någon lite nyare begagnad hoj.
 

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Malmoe!
Hoj
GSX-R 600
Stryk och stryk, man vet iallafall vem man inte ska lita på om det bli så att de fortfarande står fast vid att inte betala. Minst sagt dålig stil. Trodde att det fanns nån "hederskodex" i hojkollektivet.

Ja du Mavve, man upphör aldrig att förvånas. Så är det bara. Vissa människor är underliga.
 

-Z-

Veteran Racing
Gick med
2 Nov 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
ZXR 750
Portförbjuden på alla vilseturer hädanefter??:va

Ah, skitsnack... Låg bakom dig ett tag tidigare. Det gick så fint och med bra tempo genom alla kurvor på den gamle hyndan, så det vore dumt att låta bli. :) Fast du får kanske skaffen en ny hoj tyvärr...:rolleyes:


Wivi skrev:
"Ravensbugerinstitutet" hade vissa problem (bilder finns - om önskas):huvet
Biler är alltid bilder :tungan
Du är snart hel igen. Läkarna brukar vara duktiga med sitt mekano...:3freak

/Z
 

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Ort
West Harbour
Hoj
R1 racing
Stryk och stryk, man vet iallafall vem man inte ska lita på om det bli så att de fortfarande står fast vid att inte betala. Minst sagt dålig stil. Trodde att det fanns nån "hederskodex" i hojkollektivet.

Den som vill ge mig stryk får gärna försöka men det är inget jag rekomenderar.

Jag för en diskussion med Jkay om detta och har klart och tydligt förklarat för honom varför jag inte anser mig betalningsskyldig. Givetvis är en skuld på 90kr inget argument för att skapa osämja. Sen är det givetvis upp till var och en att tycka till om mig som person.

Vi för som sagt en diskussion om detta och min förhoppning är att vi skall kunna komma överens på ngt sätt.


Mvh
Daniel
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
..Jag för en diskussion med Jkay om detta och har klart och tydligt förklarat för honom varför jag inte anser mig betalningsskyldig. Givetvis är en skuld på 90kr inget argument för att skapa osämja. ...Mvh Daniel

Detta tycker iaf tyder på att du vill göra rätt för dig iaf även om du har argument.... o va e 90 spänn när allt kommer omkring.

Jag hade blivit lack om jag hade legat ute m kulor o ibland... "shit happends" då får man (iaf för den goda saken) pröjsa iaf... Vilket du o JKay säkert löser!

:tummenupp
 

erik4ever

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Ort
malmö
Hoj
yamahar1a 2000
vilse

Jag vill be er som bokat mat men inte kommit att betala in er del av matkostnaden. Jag ligger ute med betalning för 8 bokningar. :huvet

8 mat X 90:- = 720 spänn som ska in till mig.

Ocean - 90:-
GSX_R_Killer - 90:-
daniel83 - 90:-
Lanson - 90:-
Derdelis - 90:- (PMat mig om konto)
superstreetbike - Betalt (Tack! :) )
The Stiffmeister - 90:-
johan25 - Betalt (Tack! :) )
Stensson - 90:-

Mitt kontonummer är:

SWEDBANK
Clearing: 8079-6
Kontonr: 74 082 451-1
Märk insättningen med ditt nick så jag vet vem det är.

ja va med på vise tycker det e jävligt dåligt att inte bet ..... men turen va jävligt kul å trevlig .............erik
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Så upp så släktingarna till den här inte kommer in i hjälmen :3freak

Bi.png
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top