KGK
1200
Ps. Max suger![]()

Hamburgerkedjan Max första halvår var det bästa någonsin. Nu satsar Luleåföretaget på att starta 15 nya restauranger i Storstockholm de närmaste tre åren.
http://nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=5023335
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ps. Max suger![]()
haha långt ifrån. Vi tog brosket från alla dom "fina" köttbitarna där det satt pytte lite kött kvar.
Så om du går in på donken och köper... jaa vi kan säga 20 ostisar, så får du ungefär i dig 10-15% kött om du äter upp allihop.
Det är skandal.
Max är så överskattat av norrlänningar så det är SJUUUKT! Även Frasses, som har några av de smakfattigaste burgarna nånsin! I luleå finns även den tattigaste av dem alla!
Har "tyvärr" avsatt 4år av mitt liv i Norrbotten och det är ett jäkla tjat på er och era hamburgare
Skämtåsido, Island har en massa andra konstiga kedjor som vi INTE har i sverige, typ KFC, Taco Bell m.fl. Jag förstår dock inte hur dessa går runt!För SÅ goda är dem väl inte!?
Hängde i Reykjavik i sommras några veckor, åt mest på kafeerna där...
Angående norrlänningarnas vurmande för Max tror jag det beror på antingen dåligt utbud eller underutvecklade smaklökar. Jag har ätit min sista burgare på Max efter att jag personligen blivit rekommenderad "den godaste hamburgaren du kan köpa" på Max och funnit att den, som vanligt på denna kedja, inte smakade någonting alls. Jag har ätit på Frasses också och blev inte alls imponerad. Som ett ganska dåligt gatukök fast med uniformerad personal och sittplatser inomhus.![]()
HÄDARE
Sunes![]()
Hamburgerkedjan Max första halvår var det bästa någonsin. Nu satsar Luleåföretaget på att starta 15 nya restauranger i Storstockholm de närmaste tre åren.
http://nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=5023335
Deras burgare smakar ändå skokartong![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |