McDonalds lägger ner sina restauranger på Island

haha långt ifrån. Vi tog brosket från alla dom "fina" köttbitarna där det satt pytte lite kött kvar.

Så om du går in på donken och köper... jaa vi kan säga 20 ostisar, så får du ungefär i dig 10-15% kött om du äter upp allihop.

Det är skandal.

hur gör antalet burgare skillnad på procentsatsen? skiljer det så mycket från burgare till burgare där? och 10-15% av vad, totalvikt på burgaren (bröd, ketchup annat inräknat) eller vikt på biffen?

Max är så överskattat av norrlänningar så det är SJUUUKT! Även Frasses, som har några av de smakfattigaste burgarna nånsin! I luleå finns även den tattigaste av dem alla!
Har "tyvärr" avsatt 4år av mitt liv i Norrbotten och det är ett jäkla tjat på er och era hamburgare :D

Skämtåsido, Island har en massa andra konstiga kedjor som vi INTE har i sverige, typ KFC, Taco Bell m.fl. Jag förstår dock inte hur dessa går runt! :va För SÅ goda är dem väl inte!?

Hängde i Reykjavik i sommras några veckor, åt mest på kafeerna där...

Island är ju ett USA i miniatyr fast med roligur språkur. Tror det är närheten till USA och militärbaserna som gör det. Man kan, eller kunde snarare, göra en del klipp på typiskt amerikanska grejer. En Kitchen Aid för flera tusen mindre än här hemma t ex. Plus att de då har KFC, Taco Bell och andra kvalitetskedjor som vi sorgligt nog saknar. En ordentlig hink fried chicken är ju stört omöjligt att få tag i här hemma. :gråta

Angående norrlänningarnas vurmande för Max tror jag det beror på antingen dåligt utbud eller underutvecklade smaklökar. Jag har ätit min sista burgare på Max efter att jag personligen blivit rekommenderad "den godaste hamburgaren du kan köpa" på Max och funnit att den, som vanligt på denna kedja, inte smakade någonting alls. Jag har ätit på Frasses också och blev inte alls imponerad. Som ett ganska dåligt gatukök fast med uniformerad personal och sittplatser inomhus. :tummenner

Angående norrlänningarnas vurmande för Max tror jag det beror på antingen dåligt utbud eller underutvecklade smaklökar. Jag har ätit min sista burgare på Max efter att jag personligen blivit rekommenderad "den godaste hamburgaren du kan köpa" på Max och funnit att den, som vanligt på denna kedja, inte smakade någonting alls. Jag har ätit på Frasses också och blev inte alls imponerad. Som ett ganska dåligt gatukök fast med uniformerad personal och sittplatser inomhus. :tummenner

Håller med om max. Ganska smaklöst och pommen är ju usel tillsammans med deras flottiga, friterade i dålig olja lökringar.

Big Boy i Piteå är det godaste. Max är väl också ok. McDonalds förstår jag då inte hur man kan äta på. Jag har varit där två ggr och ska aldrig mer dit.

Första gången dög det inte att servera hamburgare, utan skulle jag ha nåt så var glass och pepparkakor, eller vad fan dom grisarna nu serverar på sin frukostmeny, som gällde. Då fick det vara. Andra gången fick jag dock mat. En smaskig hamburgare som smakade papper och som nån antagligen hade hoppat på. Smält ost till stripsen kunde man glömma. Istället fick jag nån kall sörja som smakade tjära och ättika. Fy fan vilket skitställe.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti