McCoy tillbaka i MotoGP

sandstream skrev:
2470690
Capirex provade Ducatis GP7 (deras 800cc) nyligen dagen efter ett race och trots att det var första gången han körde hojen och bara la runt 20 varv så var han bara 1,5 sekunder från sin bästa tid i racet.
Ellison och Cardoso brukar vara betydligt mer än 1,5 sekunder per varv efter täten.
Men, men ... det var ju en Ducati!! :D

elwe skrev:
2471201 Men, men ... det var ju en Ducati!! :D
:hihi :tummenupp

Nyteknik skrev:
2471150 Det har du helt rätt i. Jag blev förledd av faktafelet i det citerade inlägget. Det gör jämförelsen med Capirossi än mer irrelevant.
Kanske den sämsta bortförklaringen för bristande läsförståelse jag sett på länge :rofl

Last edited:
Hoppas han gör oväntat bra ifrån sig så att han får en bra styrning till nästa år.

Även om han hamnar i WSBK dvs.

Duccen han körde första året var ju inte direkt vass (2004) och Petronas-hojen förra året var väl inte så kul heller....

Redback skrev:
2469154 Hur har det gått på tester för Ilmor någon som vet varvtider?

At Barcelona the team shared the track with Ducati's new 800cc prototype, itself impressively fast when tested alongside the current 990cc machines after the Czech Republic Grand Prix, but Ilmor claims that McCoy lapped 0.4 seconds faster than the new Italian V4.

"That was on Dunlops, so we are pretty pleased with the performance so far," Ilmor's managing director Steve Miller told Crash.net. "We were running six or seven lap stints and were 0.4 seconds faster than the 800 Ducati, and one second slower than the (multiple race winning) 990 Ducati

Fan vad coolt! En idol är tillbaka! :yoparty

Nån som sett bilder/data på den där hojen? Länkar?

Jag ÄLSKAR McCoy!
Skiter i om han t.o.m. skulle vara långsammast på banan, finns ingen som kör lika fräsigt som honom.

Vilket datum är första MotoGP-loppet han är med i?

Mvh Nicklas.

Cliff Barnes skrev:
2473076 At Barcelona the team shared the track with Ducati's new 800cc prototype, itself impressively fast when tested alongside the current 990cc machines after the Czech Republic Grand Prix, but Ilmor claims that McCoy lapped 0.4 seconds faster than the new Italian V4.

"That was on Dunlops, so we are pretty pleased with the performance so far," Ilmor's managing director Steve Miller told Crash.net. "We were running six or seven lap stints and were 0.4 seconds faster than the 800 Ducati, and one second slower than the (multiple race winning) 990 Ducati
om det är sant alls så blir det mkt spännande
när är första racet? inte japan va?

Har ni missat att han faktiskt är från Farsta och reggade sig 2004? Långt före det ni blir upprörda över inträffade om jag förstått det rätt. Har han bytt nick efter det blev känt är det förstås osmakligt men annars kan man väl inte behöva byta nick för vad andra sysslar med. Av tvång alltså, att man själv kan vilja byta är en annan sak.

Jag är den som numera är aktiv.

Skämtåsido så skaffade jag mitt nick innan våldtäcksmannen i media felaktigt fick namnet "Farstamannen" (bodde egentligen i fagersjö).

Eftersom den gamla Farstamannen härjade på 80-talet så tyckte jag att det är så inaktuellt att jag kan snika det.
Men det är klart, det finns ju alltid gnälliga gubbar utan humor som lyckas hitta något att anmärka på.

Nyteknik, f.ö. så tycker jag din bild är otrevlig också, Swedie borde nog tvinga dig att byta ut den. Ditt nummer på hojen är namnet på en mycket osmaklig sexuell ställning som vissa äldre snuskhummrar brukar ängna sig åt att utföra på varandra ibland.
USCH!

Mvh Nicklas.

Neutral skrev:
2474004 Har ni missat att han faktiskt är från Farsta och reggade sig 2004? Långt före det ni blir upprörda över inträffade om jag förstått det rätt. Har han bytt nick efter det blev känt är det förstås osmakligt men annars kan man väl inte behöva byta nick för vad andra sysslar med. Av tvång alltså, att man själv kan vilja byta är en annan sak.
"Farstamannen var en våldtäktsman som härjade i södra Stockholm under 1991. Ett drygt tiotal kvinnor utsattes för våldtäksförsök under de dryga tre månader mannen härjade som värst, varav fyra fullbordade våldtäkter. Under senhösten upphörde övergreppen tvärt, och polisen lade slutligen ned utredningen eftersom ingen kunde bindas till brotten."

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back