Nyteknik
Bannad
Det har du helt rätt i. Jag blev förledd av faktafelet i det citerade inlägget. Det gör jämförelsen med Capirossi än mer irrelevant.xyx skrev:2471066Sicken tur för honom då att han inte ska köra Ducatin utan Ilmor/Suterhojen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det har du helt rätt i. Jag blev förledd av faktafelet i det citerade inlägget. Det gör jämförelsen med Capirossi än mer irrelevant.xyx skrev:2471066Sicken tur för honom då att han inte ska köra Ducatin utan Ilmor/Suterhojen.![]()
Men, men ... det var ju en Ducati!!sandstream skrev:2470690
Capirex provade Ducatis GP7 (deras 800cc) nyligen dagen efter ett race och trots att det var första gången han körde hojen och bara la runt 20 varv så var han bara 1,5 sekunder från sin bästa tid i racet.
Ellison och Cardoso brukar vara betydligt mer än 1,5 sekunder per varv efter täten.
elwe skrev:2471201Men, men ... det var ju en Ducati!!![]()
Kanske den sämsta bortförklaringen för bristande läsförståelse jag sett på längeNyteknik skrev:2471150Det har du helt rätt i. Jag blev förledd av faktafelet i det citerade inlägget. Det gör jämförelsen med Capirossi än mer irrelevant.

sandstream skrev:2471230![]()
Kanske den sämsta bortförklaringen för bristande läsförståelse jag sett på länge![]()
Trodde ert team var fullt.oFFkeFF skrev:2471289Ni kanske skulle bilda team?![]()
Redback skrev:2469154Hur har det gått på tester för Ilmor någon som vet varvtider?
http://www.ilmor.co.uk/news_motogp.phpMacke skrev:2473778Fan vad coolt! En idol är tillbaka!![]()
Nån som sett bilder/data på den där hojen? Länkar?
om det är sant alls så blir det mkt spännandeCliff Barnes skrev:2473076At Barcelona the team shared the track with Ducati's new 800cc prototype, itself impressively fast when tested alongside the current 990cc machines after the Czech Republic Grand Prix, but Ilmor claims that McCoy lapped 0.4 seconds faster than the new Italian V4.
"That was on Dunlops, so we are pretty pleased with the performance so far," Ilmor's managing director Steve Miller told Crash.net. "We were running six or seven lap stints and were 0.4 seconds faster than the 800 Ducati, and one second slower than the (multiple race winning) 990 Ducati
FARSTAMANNEN.Farstamannen skrev:2473808Jag ÄLSKAR McCoy!

Håller med, inte direkt smakligt och han borde ombeds att byta nick.Nyteknik skrev:2473937FARSTAMANNEN.
Varför väljer man ett Nick som är synonymt med en aktuell barnvåldtäktsman?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,884290,00.html
Banning!![]()
Om man har så taskigt omdöme känns det som man är kandidat till lite vad som helst...sandstream skrev:2473944Håller med, inte direkt smakligt och han borde ombeds att byta nick.
Verkar finnas flera Farstamän, en aktiv nyligen och en aktiv för 15 år sedan: http://sv.wikipedia.org/wiki/FarstamannenNyteknik skrev:2473960Om man har så taskigt omdöme känns det som man är kandidat till lite vad som helst...
80-talet?sandstream skrev:2473972Verkar finnas flera Farstamän, en aktiv nyligen och en aktiv för 15 år sedan: http://sv.wikipedia.org/wiki/Farstamannen
Är man född på 80-talet kanske man kan vara ursäktad att man inte kände till begreppet sedan tidigare.
"Farstamannen var en våldtäktsman som härjade i södra Stockholm under 1991. Ett drygt tiotal kvinnor utsattes för våldtäksförsök under de dryga tre månader mannen härjade som värst, varav fyra fullbordade våldtäkter. Under senhösten upphörde övergreppen tvärt, och polisen lade slutligen ned utredningen eftersom ingen kunde bindas till brotten."Neutral skrev:2474004Har ni missat att han faktiskt är från Farsta och reggade sig 2004? Långt före det ni blir upprörda över inträffade om jag förstått det rätt. Har han bytt nick efter det blev känt är det förstås osmakligt men annars kan man väl inte behöva byta nick för vad andra sysslar med. Av tvång alltså, att man själv kan vilja byta är en annan sak.
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife