amullo
Italiensk Allroad
jisses...
:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom fanns bara i gult. Han va lite sur faktiskt.njelger skrev:2477100Jag tycker det visar på aktningsvärd återhållsamhet att inte ta 122:an.
Ivil skrev:2477122Dom fanns bara i gult. Han va lite sur faktiskt.
amullo skrev:2477130Det är inge fel med gult!
Det är bara gul snö man skall undvika!
![]()
Va det inte nån som sa att det kan vara Öl?Mackz skrev:2477142Gul snö är gott!![]()
Airborne skrev:2477345Tror dessa hojar hade fri fart på vägarna också så länge man kör med de där militära svart/gula registreringskyltar
Är livet enklare eller svårare när man är så godtrogen (och korkad) ?Finnepinnen skrev:2475976jag tycker det låter för bra för att vara sant men om det är så, så är det ju nice![]()
Kör med kartor och liknande mellan olika läger typ.Johise511 skrev:2477319Kanske en dum fråga, men vad gör en mc-ordinans?
Supermoto skrev:2477409Vad är det som är så svårt med att fatta att det heter ordonans![]()
Försvaret har köpt en jämrans bunt KTM 400or som ska gå som ordonanshojar så dagens kids lever nog lite bättre än vi som gjorde lumpen för >10 år sen...
Oddjob skrev:2477367
Kör med kartor och liknande mellan olika läger typ.
Kommer inte att finnas den utbildningen länge till eftersom de mesta digitaliseras.
Jag skulle inte hoppats för mycket, jag skrev in mig på Mc-ordonnans efter mönstringenJohise511 skrev:2477478Men jag som ska in i lumpen(förhoppningsvis) näst nästa sommar hinner jag göra det innan det försvinner?
Sunk skrev:2477477Jag sköt AK-7:a (minst..) i lumpen, varför fick man inte behålla den efteråt? Hade kunnat få tjockt mycket slantar för den på plattan..
Oddjob skrev:2477643Jag skulle inte hoppats för mycket, jag skrev in mig på Mc-ordonnans efter mönstringen
och det var efter någon vecka som kvinnan på inskrivningen ringde upp
för då hade försvaret "beställt" nya mcordonnanser.
Det var alltså inte ens säkert att det skulle bli några 2007 då jag skulle ha gjort lumpen
(om jag inte hade hamnat i utbildningsreserven)
Trafiksoldaten får även han köra MC i lumpen. Under mycket bättre förutsättningar dessutom.Johise511 skrev:2477671Attans då, det hade ju varit askul! men men, livet är inte alltid rättvistDet blir väl att försöka komma in som flygbasjägare istället då
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT