mc:n går CP

Basse_mollberg skrev:
Men åhhh. det tänkte jag inte på.
Jag ska kolla så att trotteln är rätt. Glömde det. :o

Tack.! :tummenupp
ehh?? basse, du vet ju inte vad du snackar om!
Men du, Göransson vann STCC första racet! BMW Powwah
 
Det är helt klart att det är för små huvudmunstycken.

Om ni inte vill riskera kolvskärning så bör ni byta till större snarast. :fakta
 
Ofattbart ni orkar tjafsa så mkt........
Lätt höra skillnad på 2takt som går för fett resp. för snålt. Fett = 4taktar ('bluddrar') o ryker . Snålt = mer 'boaaap'. Choka den o prova (för fett). Eller prova utan huvudmunstycke, då blir det alldeles för fett nånstans v 1/2-3/4 gas o uppåt. O så vet du att nål o nålmunstycke räcker till.....Eller prova utan luftfilter, blir det värre så för snålt, annars för fett. Värre kall = snål, värre varm = fett. (Fullgas o kall iofs ingen bra kombination; omdöme !)
/u
 
Tyckte att ulf hade ett väldigt bra svar på det hela, så om du tycker att det var jobbigt att läsa så läs en gång till så att du förstår det o sen är det bara ut o meka ;)
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top