crashtestdummy
Ompa ompa.
vilka ska dit nu då?
Vader newstead, en krombiker och jag åker i en bil, på lördag morgon kl 0800.
/
/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
crashtestdummy skrev:vilka ska dit nu då?
![]()
/

meeeeee toooooooerik skrev:Jag skiter i det i år.
ja eller hur, -nämmen är det inte du som har kåldolmar till avatar på SH??newstead skrev:då ses vi där...![]()
![]()
vad ska du göra där mitt i natten??TERMINATOR skrev:åker 06,30 lördag morgon
crashtestdummy skrev:vad ska du göra där mitt i natten??
avundsjuk?crashtestdummy skrev:ja eller hur, -nämmen är det inte du som har kåldolmar till avatar på SH??
-joo det är det HEEEJ![]()

crashtestdummy skrev:ja eller hur, -nämmen är det inte du som har kåldolmar till avatar på SH??
-joo det är det HEEEJ
vad ska du göra där mitt i natten??
blom skrev:ja fast det är ju lika mycket folk kl 09,00 som 11,00![]()
ok.. då äter jag hällre frulle hemma och kommer dit utvilad, så att jag orkar supa på kvällen med grabbarnaTERMINATOR skrev:nää det är mer 11 så vill man ha parkering runt mässan få man va där i tid, blir lagom att äta frulle innan
crashtestdummy skrev:ok.. då äter jag hällre frulle hemma och kommer dit utvilad, så att jag orkar supa på kvällen med grabbarna![]()
vi drar oxå hem för vi ska supa hemma och vara bakis som fan på söndagTERMINATOR skrev:vi drar hem jag ska åka hoj på söndag
newstead skrev:vi drar oxå hem för vi ska supa hemma och vara bakis som fan på söndag![]()
![]()
![]()
aha då åker ni hem redan vid 11 tiden dåTERMINATOR skrev:nää det är mer 11 så vill man ha parkering runt mässan få man va där i tid, blir lagom att äta frulle innan
njae,,,, vi tänkte springa in och glo på¨aprilia kawasaki och sukisucki montrarna, sen så ska vi olla alla Yamahaer innan vi åker hem igen. så 1130 kanskeblom skrev:aha då åker ni hem redan vid 11 tiden då![]()
menade att termo åker hem då för att det har kommit så mycket folk dåcrashtestdummy skrev:njae,,,, vi tänkte springa in och glo på¨aprilia kawasaki och sukisucki montrarna, sen så ska vi olla alla Yamahaer innan vi åker hem igen. så 1130 kanske![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!