MC? Nej.. Jobbar dock i butik
Är mest seniorer med stort S som är ute på morgnarna.. Vanligt folk brukar droppa in på eftermiddagen.
Hursomhelst. . Bara för att folk ute å nöjesåker och fönstershoppar betyder inte att man får några intäkter.
Kostar att ha öppet.. Och hålla stängt måndagar??! Är herrn onykter? Då man får in mest reparationer och det säljs mest reservdelar efter helgens åkning..
Att det tar 10minuter innan någon svarar? Kan vara så ibland.. Jag är ju så totalt dum i huvet att har jag någon som jag betjänar i butiken så svarar jag inte i telefon medan utan när jag är klar. Blir själv sur när jag råkar ut för detta.
Har folk orkat masa sig till lokalen så brukar det betyda att de vill handla något .. Sedan den som ringer runt till 18 olika företag för att kolla priset på en punka får la ringa en gång till om jag inte hinner svara..
Sedan finns det ju dem som bara är lata med :|
Sedan prissättning kontra utlandet.. Kan sammanfatta med en liten smiley..
Inte så man vill ha årsvinsten på en fotpinne men man måste som liksom få det att gå runt.. Om man nu inte har det som hobby..
Men phileee kan sitta på post på söndag mellan 12 och 15 medans folk fönstershoppar och skäller på han att det är minsann _mycket_ billigare på
www.craplakistan.bikes.yallayalla.bad
Själv ska jag softa hemma så jag orkar med kommande vecka ..