hållundan
Emozione!
Därför att jag är hemma hos larson. Vågar inte sätta igång min dator.Kommer säkert få virus, där oxå...UnderDOG skrev:Men Guuubben då!
Stackarn!
Varför är du inte på Ajsekjo?
Köp en 630, svart, de rockar!
//A.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Därför att jag är hemma hos larson. Vågar inte sätta igång min dator.Kommer säkert få virus, där oxå...UnderDOG skrev:Men Guuubben då!
Stackarn!
Varför är du inte på Ajsekjo?
Köp en 630, svart, de rockar!
//A.
blårök skrev:ajjjj......ajjjjjj.......ajjjjjjj sånt där sysslar inte vi andra med!!!!!!!!!!! tro de eller ejupp med humöret o ta nya tag världen har inte gått under än.
![]()
hållundan skrev:Vill bara dela med mig av mina nederlag. De tycks aldrig sluta...
Förra veckan, kuggade en tenta med en jäkla liten ynklig poäng. Förbannat. Hade förfest, plånboken försvann... Åkte hem med hojen, märkte att jag kört hela jävla vägen utan att stänga ryggsäcken, några viktiga papper som flugit iväg...
Ramlar och slår mg hela tiden, krockar med saker och ting, tappar saker. Senast idag, hängde hjälmen på backspegeln på hojen, som vanligt, kom åt hjälmen, den studsade ner i backen och det blev repor å fult...
Senare; hemma i Halmstad igen. Grillar lite... Ska "släppa" ner telefonen ner i gräset, tro fan att den studsar rakt ner i marinaden och slutar att fungera. Skuvar upp den för att torka. Lägger de små små fula äckliga skruvarna på ett "smart" ställe, självklart lyckas jag med att slänga den där pappskivan jag lagt skruvarna på och telefonen är totalgay. Totalt alltså.
När ska detta sluta? Kan man söka hjälp?
![]()
Du växer fortfarande och har inte lärt dig kontrollera dina rörelser
...tills dess är det bara att bita ihop.
NoicE skrev:Jadu hållis, vad ska det bli av dig?
Se till och få vara med på en "Operation Hej Monika"![]()
jag är där om en kvart... hur ser det ut? Ditt ser grymt ut på filmen, men mitt???UnderDOG skrev:HD: Jag har ju en film ju, men du kan ju inte få den för du är inte på Ajsekjo!
//A.

t-rex skrev:Prosit.
Du, kolla dina PM nu istället!

hållundan skrev:Vi får nog ta å dricka lite sprit snart, eller???
Annars vet jag fan inte...![]()

Hehehe ska jag göra...NoicE skrev:Jag får ta en svängar ner till dig sen![]()
och tala vett i dig och lösa alla dina problem, jag fick blom att se ljuset efter helgen, fråga han så får du se![]()

hållundan skrev:Hehehe ska jag göra...
@Alla, fest i Halmstad. Bara att komma... Brudar finns det gott om. Kom hit å sup bort mina problem![]()
![]()

vågen skrev:Jo men har någon stoppat plånboken i munnen o hamburgaren i bakfickan?
Klart att du gör!!!!Therudeboy skrev:Haha, det där skulle du inte sagt. Ringer nästa gång jag är i halmstad och super![]()

|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller