Max jävla otur...

UnderDOG skrev:
Men Guuubben då!
Stackarn!
Varför är du inte på Ajsekjo?
Köp en 630, svart, de rockar!

//A.
Därför att jag är hemma hos larson. Vågar inte sätta igång min dator.Kommer säkert få virus, där oxå...

blårök skrev:
ajjjj......ajjjjjj.......ajjjjjjj sånt där sysslar inte vi andra med!!!!!!!!!!! tro de eller ej :rolleyes: upp med humöret o ta nya tag världen har inte gått under än. :banana

Jag är rätt glad trots min böteslapp, d va min första böter och jag är tok glad att jag fortfarande har kortet kvar!!:) Vart ju lite nervös å trodde att d skulle ryka.............

hållundan skrev:
Vill bara dela med mig av mina nederlag. De tycks aldrig sluta...

Förra veckan, kuggade en tenta med en jäkla liten ynklig poäng. Förbannat. Hade förfest, plånboken försvann... Åkte hem med hojen, märkte att jag kört hela jävla vägen utan att stänga ryggsäcken, några viktiga papper som flugit iväg...

Ramlar och slår mg hela tiden, krockar med saker och ting, tappar saker. Senast idag, hängde hjälmen på backspegeln på hojen, som vanligt, kom åt hjälmen, den studsade ner i backen och det blev repor å fult...

Senare; hemma i Halmstad igen. Grillar lite... Ska "släppa" ner telefonen ner i gräset, tro fan att den studsar rakt ner i marinaden och slutar att fungera. Skuvar upp den för att torka. Lägger de små små fula äckliga skruvarna på ett "smart" ställe, självklart lyckas jag med att slänga den där pappskivan jag lagt skruvarna på och telefonen är totalgay. Totalt alltså.

När ska detta sluta? Kan man söka hjälp?

:(

Efter att ha analyserat din beskrivning ett tag...så verkar det inte bättre än att du helt enkelt inte kommit ur pubertetern ännu vännen :tungan Du växer fortfarande och har inte lärt dig kontrollera dina rörelser :banana

En vacker dag...vaknar du ur dimman o upptäcker att du har hår på bröstet. :hihi ...tills dess är det bara att bita ihop.

PS tråkigt med tentan...har en kvar nu innan sommaren ...vet i f-n hur det ska gå...e helt omotiverad. DS

/KaliZ

Otur och otur emn ändå. För någon natt sen gick jag i sömnen, fram till kylskåpet, tog fram ett stort paket yoghurt. Vad tror ni att jag gör?
Jo, jag öppnar paketet å håller ut allt på golvet, sen går jag till soffan å fortsätter min sömn.
Morgonen efter kunde jag inte hitta nån naturlig förklaring till att det låg yoghurt i hela köket :kocko

:banana

Jo men har någon stoppat plånboken i munnen o hamburgaren i bakfickan?

:spammer

Vad ska man göra för att få tur igen månntro??? Känner mig som Kalle Anka eller nån åt det hållet just nu.

hållundan skrev:
Vi får nog ta å dricka lite sprit snart, eller???

Annars vet jag fan inte... :(

Jag får ta en svängar ner till dig sen :fyllisar

och tala vett i dig och lösa alla dina problem, jag fick blom att se ljuset efter helgen, fråga han så får du se :gnissla

NoicE skrev:
Jag får ta en svängar ner till dig sen :fyllisar

och tala vett i dig och lösa alla dina problem, jag fick blom att se ljuset efter helgen, fråga han så får du se :gnissla
Hehehe ska jag göra...

@Alla, fest i Halmstad. Bara att komma... Brudar finns det gott om. Kom hit å sup bort mina problem :) :fyllisar

hållundan skrev:
Hehehe ska jag göra...

@Alla, fest i Halmstad. Bara att komma... Brudar finns det gott om. Kom hit å sup bort mina problem :) :fyllisar

Haha, det där skulle du inte sagt. Ringer nästa gång jag är i halmstad och super :fyllisar

hahha vad har falkenberg som inte tvååker har=)! fan vad gött att någon har mer otur än en själv.. men det e lugnt imorgon är det en ny dag!

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back