Max jävla otur...

d1ce skrev:
160/120poäng ekonomi, förhoppningsvis blir det väl magistexamen. I framtiden när man är utbildad vill tjockis-Persson ha 95% inkomstskatt så då är man rökt ändå.

//@

Vad "blir" du då när du e klar då? Och hur mycket plugg har du kvar?

Oj, vilka roliga frågor jag ställer :3freak

The_FacultyGirl skrev:
Vad "blir" du då när du e klar då? Och hur mycket plugg har du kvar?

Oj, vilka roliga frågor jag ställer :3freak

Sådan civilekonom inom den inriktningen jag väljer, revision, finansiering, ekonomistyrning, marknadsföring t.ex.

ynka 3år, som om det vore runt hörnet! ;)

//@

d1ce skrev:
Sådan civilekonom inom den inriktningen jag väljer, revision, finansiering, ekonomistyrning, marknadsföring t.ex.

ynka 3år, som om det vore runt hörnet! ;)

//@

ojdå, va några år kvar... :3freak
Men du kommer väl ändå tjäna bra sen även efter skatten så helt fy skam är det ju inte! :tummenupp

The_FacultyGirl skrev:
ojdå, va några år kvar... :3freak
Men du kommer väl ändå tjäna bra sen även efter skatten så helt fy skam är det ju inte! :tummenupp

Man lever väl på hoppet! :)

//@

Pluggar företagsekonomi och det fäster röv. förövrig klar om 3 veckor :yoparty

hållundan skrev:
Vill bara dela med mig av mina nederlag. De tycks aldrig sluta...

Förra veckan, kuggade en tenta med en jäkla liten ynklig poäng. Förbannat. Hade förfest, plånboken försvann... Åkte hem med hojen, märkte att jag kört hela jävla vägen utan att stänga ryggsäcken, några viktiga papper som flugit iväg...

Ramlar och slår mg hela tiden, krockar med saker och ting, tappar saker. Senast idag, hängde hjälmen på backspegeln på hojen, som vanligt, kom åt hjälmen, den studsade ner i backen och det blev repor å fult...

Senare; hemma i Halmstad igen. Grillar lite... Ska "släppa" ner telefonen ner i gräset, tro fan att den studsar rakt ner i marinaden och slutar att fungera. Skuvar upp den för att torka. Lägger de små små fula äckliga skruvarna på ett "smart" ställe, självklart lyckas jag med att slänga den där pappskivan jag lagt skruvarna på och telefonen är totalgay. Totalt alltså.

När ska detta sluta? Kan man söka hjälp?

:(
Illa :(

Låter som det är "vårkänslorna" som spelar dig ett spratt ;)

hållundan skrev:
Ja, faktiskt. Fast åt fel håll :(

Idag regnar det. Världen är skoj.

Där ser du, fel sida av landet! Ännu mer på den jobbiga listan...

Flytta till den soliga öst-sidan och lev livet :tungan

//@

Det ÄR faktiskt soligare på östkusten.
Jobbade i Norrköping förrförra sommaren, solen sken mest varje dag
Men folk pratade ju så konstigt, så där kan man ju inte bo.

//A.

d1ce skrev:
Mohaha, har bara 3år kvar! :P

Funderar allvarligt på att tentamensregga mig nästa termin, åka massa husa och bara göra det man känner för. Det gågna året har varit mer pina än glädje.

//@

3år kvar :7peta usch då... jag har ett halvår kvar på min maskinmagister. :tungan :banana Bara EN tenta kvar..o den har jag pingstafton av alla j-vla dagar! Sen pluggar man juh inte får att få bra betalt...utan man pluggar för att få bra jobb...bra betalt kan man ha iaf..om man typ sliter satan o bara jobbar nätter... men de vill man inte :huvet

/KaliZ

KaliZ skrev:
3år kvar :7peta usch då... jag har ett halvår kvar på min maskinmagister. :tungan :banana Bara EN tenta kvar..o den har jag pingstafton av alla j-vla dagar! Sen pluggar man juh inte får att få bra betalt...utan man pluggar för att få bra jobb...bra betalt kan man ha iaf..om man typ sliter satan o bara jobbar nätter... men de vill man inte :huvet

/KaliZ
OT: Hmm, du måste känna Maria Strahl...

Hörru, HÅLLUNDAN!!!! Du gillar inte å fika eller?? :7peta Kanske missa mitt inlägg tidigare?? :va

För övrigt vill jag bara säga....VILKET JÄVLA SKITVÄDER d har varit idag! Jag vill ju höra en massa gött ljud från hojar när jag ligger på balkongen å solar...

Förlåt Hållundan, men jag kiknar av skratt :"studsar rakt ner i marinaden "

Mår du bättre nu? Life's a bitch, livet knullar oss alla. Nästa vecka väljer gud någonannan som skall få smaka på livets bitterheter.
Kraaaaaaam på dig!

Pillis skrev:
Hörru, HÅLLUNDAN!!!! Du gillar inte å fika eller?? :7peta Kanske missa mitt inlägg tidigare?? :va

För övrigt vill jag bara säga....VILKET JÄVLA SKITVÄDER d har varit idag! Jag vill ju höra en massa gött ljud från hojar när jag ligger på balkongen å solar...
Jooooo, klart jag gillar att fika... Missat det inlägget helt å hållet... Olikt mig...

Skitväder, jo ja tackar ja... Jag cyklade ner i "fontänen" vid högskolan idag... Bröt nästan handen och blev pisseblöt.... Fast det var meningen...

Det var skoj :)

Bikerbitch skrev:
Förlåt Hållundan, men jag kiknar av skratt :"studsar rakt ner i marinaden "

Mår du bättre nu? Life's a bitch, livet knullar oss alla. Nästa vecka väljer gud någonannan som skall få smaka på livets bitterheter.
Kraaaaaaam på dig!

Den studsade faktiskt rakt ner i marinadhelvetet (som f.ö va riktigt god, gjorde den själv. Den som vill grilla med mig är hjärtligt välkommen)... Idag blev den ännu kassare då jag cyklade ner i fontänen vid högskolan...

Dumma mig....

Livet är gay. Fast lite bättre idag...

The_FacultyGirl skrev:
Mår du bättre idag hållis? :krama

p.s. har inte sett den där jäkla yoghurten än :mad: d.s.
Vad e det fäör skräpaffärer ni har i tokholm egentligen...

Äter den däringa citrus kaktusyoggin nu.....

mmm. Varför har jag vart ute å druckit bira idag månntro? Det är ju fan måndag... börjar 8imorrn.... Sköj...

hållundan skrev:
Jooooo, klart jag gillar att fika... Missat det inlägget helt å hållet... Olikt mig...

Skitväder, jo ja tackar ja... Jag cyklade ner i "fontänen" vid högskolan idag... Bröt nästan handen och blev pisseblöt.... Fast det var meningen...

Det var skoj :)

Det brukar ju vara bättre väder i Halmstad än i Falkenberg tycker jag...jobbar i Halmstad! Men idag...bläääää...jävlar va d regna! Hoppas d e bättre imorgon...annars åker jag hem till Falkenberg fort som faaan...helst utan att få böter den här gången *skrattar*

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back