Therudeboy
Guest
SmackMan skrev:hahha vad har falkenberg som inte tvååker har=)! fan vad gött att någon har mer otur än en själv.. men det e lugnt imorgon är det en ny dag!
Dom har ingen naturbruksgymnsaie som ni har

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SmackMan skrev:hahha vad har falkenberg som inte tvååker har=)! fan vad gött att någon har mer otur än en själv.. men det e lugnt imorgon är det en ny dag!

SmackMan skrev:haha.. joo det e fint det gymmnasiet.. otur är att det e bara svin som går där =)
hållundan skrev:Senare; hemma i Halmstad igen. Grillar lite... Ska "släppa" ner telefonen ner i gräset, tro fan att den studsar rakt ner i marinaden och slutar att fungera.
![]()

Tack ska du ha hjärtat. Det hjälper allt lite.The_FacultyGirl skrev:Men grabben då... inte bra att klanta till det sådär
Du fixar det till det bättre!
Kramar på dig iaf!
![]()
![]()
![]()
(De kanske muntrar upp dig lite?)

hållundan skrev:Tack ska du ha hjärtat. Det hjälper allt lite.![]()
Fullt sjå här nu å försöka få liv i telefonen. Har tagit isär den helt nu... Jösses va knasig en "fliptelefon" ser ut när den är isärplockad.. Blir att tejpa ihop den om den vill komma igång
![]()

Mazariner är lite för vuxet för migThe_FacultyGirl skrev:tejpa är... kul![]()
Fast mazariner är roligare, att äta
![]()

d1ce skrev:Jahapp, 2 kuggade tentor ligger tydligen och väntar på mig...Varför pluggar man när det ändå bara är en pina?
//@
hållundan skrev:Usch, det är inge inge vidare alls det här. borde starta en sån däringa "depp-klubb" eller nåt. Å andra sidan kan det bara bli bättre.... TA I TRÄ
![]()
Varför böter???

d1ce skrev:Jahapp, 2 kuggade tentor ligger tydligen och väntar på mig...Varför pluggar man när det ändå bara är en pina?
//@
Kläm te med nått som kan anses passa. Eller så får du bjuda på glass.skabe skrev:Vad är medlemsavgiften???![]()

The_FacultyGirl skrev:för att du vill något med pluggandet?
hållundan skrev:Det är en bra fråga. Å pengar har man inte heller...
Det sägs så ja... Men snart är det ändring... När man fått magisterexamen, om 4ård1ce skrev:Alla snackar om pengar, jag vet inte ens vad det är? Finns det pengar eller är det bara något folk pratar om? Jag har iaf aldrig sett några...
Eller jo, det kanske är de siffrorna som figurerar på mitt konto, in på kontot sent varje månad och ut lika fort innan månaden är slut! .. party
//@

hållundan skrev:Det sägs så ja... Men snart är det ändring... När man fått magisterexamen, om 4år![]()
![]()
d1ce skrev:Alla snackar om pengar, jag vet inte ens vad det är? Finns det pengar eller är det bara något folk pratar om? Jag har iaf aldrig sett några...
Eller jo, det kanske är de siffrorna som figurerar på mitt konto, in på kontot sent varje månad och ut lika fort innan månaden är slut! .. party
//@
The_FacultyGirl skrev:Vad pluggar du då?
Pengar kommer så småningom ska du se!
När allt tråkigt pluggande är över...
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller