Mathatartråden

OK. Vi gör en lista, så får vi se om det återstår nån mat när SH-folket sagt sitt:

Prinskorv - äter egentligen inte korv men visst fan smakar prinskorv gott ändå! :mad:
Gravlax - E väl inget fel på gravlax era tokstollar?! :va
Korv utan bitar - Smakar gott, är liggsår.
Välling - Går ner som välling! Fan va jag saknar välling nu helt plötsligt!!
Isterband....
Russin - E ni helt körda eller? Russinbröd är godare än allt annat bröd tillsammans eller nått!!
Ärtsoppa - Smakar gott OCH får en att prutta... :fakta
Blodpudding - Smakar gott, är pudding, gjord på blod. :3freak
Levermat....
Banan - Friterad banan, banana split, vanlig banan, ovanlig banan, torkad banan... skojjade om det sista men ändå.
Stuvade saker - Ge mig stuvade makaroner med ketchup och bacon NUVVEH!!! :mad: :mad:

Som ni märker är ni inte friska och bör söka hjälp! :mattias

Men om ni vill ha något att hata: Mat med citrongräs i.
Fan va nära jag var o skicka in stolen genom skyltfönstret första gången jag fick det serverat till mig... Satt o svor mig hes om att de hade vridit ur en disktrasa i ostjäveln min men lugnade mig och stack istället utan att dricksa. Mwahahaa1!2! :hemndenärljuv

Några gånger senare o jag fattade att det var en ingrediens som var felet men jag kan fortfarande inte sluta tänka på gammalt diskvatten efter varje tugga mat med denna avskyvärda helvetesingrediens jag råkar få i mig. :(

Dom släpper inte in långforden på golfklubbsområdet :mad:

Vad beträffande den läspande jättebebisen som gottar sig i köket så är Jag inge vidare på hugget. Men små jävla oliver är gott som fan :olivdvala

Gröna oliver är gott. Svarta dito sådår, men riktiga kalamatas slår allt i olivväg!

Korv, köttfärssås, gröt, wokade grönsaker (grönsaker skall vara råa, fyfan för allt annat), samt alla möjliga "mjölkprodukter" tillverkade på soja... :zpy

champinjoner...
dessa avföringsmatade små äckliga fanskap som är precis överallt, på allting!!

Vitlök..
vem kan tycka att en italienares gamla loafers är goa o lukta på? än mindre ha i matlagningen??
får varken hjärnblödning, extrema immunförsvarsnedsättningar eller annat av att inte äta skiten, så det så!

Sylta... bluääääh

Lördagskorv/finsk jaktkorv (groteskt stora fettknölar, nam nam.. inte!)

Kalvbräss/inälvsmat.. säger sig självt..

ål.... "do *you* know where that has been?"

Nä, köttbit, potatis, lite go skysås och möjligen ett salladsblad till.. de e mat de!

Korv, köttfärssås, gröt, wokade grönsaker (grönsaker skall vara råa, fyfan för allt annat), samt alla möjliga "mjölkprodukter" tillverkade på soja... :zpy

Köttförssås väldigt ospecificerat då det går att göra i miljoner olika varianter. Gillar du inte kött alls eller gillar du inte malet kött eller vaddå?

Köttförssås väldigt ospecificerat då det går att göra i miljoner olika varianter. Gillar du inte kött alls eller gillar du inte malet kött eller vaddå?

Iofs sant, morsan tryckte i mig skiten 3-4 gånger i veckan i åratal när jag var mindre, så nu springer jag för livet så fort jag ser något som ens liknar fanskapet.
Jag har nog utveklat en fobi helt enkelt.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul