Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
o fresten; Janssons frestelse också!Har gått på en nit nån gång när man trott att det var potatisgratäng
drool), men lukten avslöjar den rätt snabbt..
Men vad säger du kvinna!? Du skall icke häda!
Janssons frestelse är sjukt gott rätt tillagad!
Själv är det enda jag inte äter (som jag testat hittills såklart) ärtsoppa, bruna bönor och oliver.
Dock har jag inte testat på ovan nämnda rätter på länge så det kanske skulle vara gott nu.
Själv är det enda jag inte äter (som jag testat hittills såklart) ärtsoppa, bruna bönor och oliver.
Dock har jag inte testat på ovan nämnda rätter på länge så det kanske skulle vara gott nu.
Ärtsoppa med fläsk e grejjer det, likaså bruna bönor med fläsk![]()
Oliver är jag besatt av dessutom.
Kom på en grej som jag aldrig mer kommer äta; Hummus! Vad är det för jävla skit egentligen?
Alla sorters sylta!
Från wiki; " Ingredienserna skiftar, men fläsklägg, fläsksvålar, gelatin och kalvlägg finns med i många recept"![]()
o fresten; Janssons frestelse också!Har gått på en nit nån gång när man trott att det var potatisgratäng
drool), men lukten avslöjar den rätt snabbt..
Ärtsoppa med fläsk e grejjer det, likaså bruna bönor med fläsk![]()
Oliver är jag besatt av dessutom.
Jag tycker han är för fjollig, med det är ju lite sexit med kockar.
Menar du mig![]()
Vad är det där för meningsuppbyggnad?![]()
Nä, dig vet jag ju inte ens hur du ser ut. Jag skojade med Teo, att han var besatt av den där nakne kocken som heter Oliver nånting. Meningsuppbyggnaden var ett medvetet försök till pubertalstavning á la SH. Sexit=sexigt. Alltså att det var sexigt med kockar.
Nä, dig vet jag ju inte ens hur du ser ut. Jag skojade med Teo, att han var besatt av den där nakne kocken som heter Oliver nånting. Meningsuppbyggnaden var ett medvetet försök till pubertalstavning á la SH. Sexit=sexigt. Alltså att det var sexigt med kockar.
Sexy with cocks... Skulle tro det!![]()
Ja jag hade urspungligen lagt till den krusidullen i mitt inlägg men såg att det då hade blivit väl komplext att förstå alla dubbelbetydelser och tog bort det. Jag trodde dock att annars snabbe Teo skulle vara den som tog bjudpoängen först!![]()
Du är snäll du!
Eller menar du att jag stavade "fel"
Det var isåfall inte meningen... lovar :visslar
Biturbo;3629389\ skrev:Men Jonathan har inte gått klart skolan än så du får ha lite överséende med honom![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|